Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 27640
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 17 تیر 1400 - 15:49 |

گفت و گوی محمد صالح علا با محمدعلی بهمنی در رادیو

گفت و گوی محمد صالح علا با محمدعلی بهمنی در رادیو

برنامه این هفته «آب و تاب» رادیو تهران، گفت و گوی محمد صالح علا با محمدعلی بهمنی، از زمره ترانه‌ سرایان موفق این روزگار را روی آنتن می‌ برد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «آب و تاب» به گفت و گوی صمیمانه محمد صالح علا با نخبگان و هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، گفت و گو درباره کودکی و خاطرات شان، تحصیلات، ازدواج و فرزندانشان، معرفی کارها و آثار مطرح، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌ های آن‌ها در حوزه‌ های تخصصی‌ شان و… از محورهای برنامه است.

مخاطبان جمعه این هفته ۱۸ تیر گپ و گفت محمد صالح علاء با محمدعلی بهمنی را از ساعت ۲۱ می‌ شنوند.

محمدعلی بهمنی در ۲۷ فروردین سال ۱۳۲۱ در شهر دزفول به دنیا آمد. وی دوران کودکی و نوجوانی را در تهران، کرج و بندرعباس گذراند و پس از تحصیلات مقدماتی، از زمان کودکی در چاپخانه‌ های تهران به کار پرداخت. شعرهای وی از همان زمان تاکنون به طور پراکنده در بسیاری از نشریات کشور و مجموعه شعرهای مختلف و جنگ‌ ها، انتشار یافته است. بسیاری بر این عقیده‌ اند که غزل‌ های او وام‌ دار سبک و سیاق نیماست. از مجموعه آثارش می توان به «غزل زندگی کنیم»، «نیستان»، «شاعر شنیدنی است»، «عشق است» و … اشاره کرد.

بهمنی در این برنامه از خانواده، شهرهای محل سکونت، چگونگی شاعر شدنش و کسانی که در زندگی‌ اش نقش داشتند، سخن می‌ گوید، نامدارانی همچون فریدون مشیری، احمد شاملو، علی باباچاهی، حسین منزوی، اخوان ثالث و افراد دیگری که با آن‌ها در مقاطع گوناگون زندگی مراوده داشته است.

برنامه«آب و تاب» را می توانید به تهیه کنندگی پروانه طهماسبی، جمعه‌ها ساعت ۲۱ از رادیو تهران بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.