Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 36769
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 11 مهر 1401 - 13:38 |

برنامه تعاملی «دوطرفه» راهی آنتن رادیو می شود

برنامه تعاملی «دوطرفه» راهی آنتن رادیو می شود

برنامه تعاملی «دوطرفه» با هدف ایجاد حال خوب و صبایی راهی آنتن می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دو طرفه» عنوان برنامه جدیدی است كه به جدول پخش پاییزی این شبكه اضافه شده است.
این برنامه تعاملی هرروز با مشاركت مخاطبان به موضوعات روز جامعه كه مردم با آن درگیر هستند می پردازد.
محمد حسین خسروجردی درباره این برنامه گفت: «دوطرفه» بر پایه تعامل با شنوندگان طراحی شده است و مخاطبان هر روز می توانند با ارسال پیامك و تماس با برنامه نظرات خود را درباره موضوعات فرهنگی و اجتماعی به اشتراك بگذارند. این برنامه با اجرای طنز محمدرضا قلمبر ۴۵ دقیقه به گپ و گفت، طرح سوال و خاطره گویی درباره موضوع می پردازد.
وی افزود: هدف كلی این برنامه راه اندازی یك پویش به نام «پویش جمع آوری خاطرات طنز مردمی» است، كه در قالب این پویش از مردم می‌خواهیم خاطرات طنز و بامزه خود را كه در فضاهای مختلفی مثل دانشگاه، دوران سربازی، محل كار و یا خانواده برایشان اتفاق افتاده است را بازگو كنند و در قالب یك فایل صوتی برای ما ارسال نمایند. تا در آرشیو برنامه «دوطرفه» ماندگار شود.
تهیه كننده «دو طرفه» در ادامه درباره سایر بخش‌های این برنامه گفت: بخش تعاملی دیگر این برنامه «مزه پرون» است، كه در آن مخاطبان با بذله گویی و شوخ طبعی درباره موضوع برنامه به زبان طنز جملات كوتاه را با«هشتك مزه پرون» برای ما ارسال می نماید جمله های ارسالی برنامه به اسم نویسنده آن در برنامه خوانده می شود.
وی افزود: «گوش به زنگ» عنوان یكی دیگر است آیتم های این برنامه است كه مخاطبان با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ تماس می گیرندو خاطرات طنز خود را بازگو می كنند.
خسروجردی در ادامه درباره مشاركت بیشتر مردم در این برنامه گفت: حتی انتخاب موضوع برنامه توسط شنوندگان انجام می شود. هر روز در پایان برنامه از مخاطبان می خواهیم كه موضوعات پیشنهادی را برای ما ارسال نماید.
خسروجردی در پایان بیان كرد، «دو طرفه» با شعار صبایی شو راهی آنتن میشود و از هر یك از مخاطبان می خواهیم كه یك نفر را همراه خود كنند تا به جمع صبایی ها اضافه شود، قرار است در این برنامه حالمان دوطرفه خوب باشد و صبایی شویم.
«دوطرفه» عروس صبح از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح به تهیه كنندگی محمد حسین خسروجردی و اجرای محمدرضا قلمبر تقدیم مخاطبان می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.