Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 35297
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 21 تیر 1401 - 18:49 |

بهروز رضوی کتاب «انسان در جستجوی معنا» را روایت می‌کند

بهروز رضوی کتاب «انسان در جستجوی معنا» را روایت می‌کند

تنظیم رادیویی کتاب مشهور «انسان در جستجوی معنا» اثر دکتر ویکتور فرانکل با روایت بهروز رضوی از برنامه «کتاب شب» رادیو تهران پخش خواهد شد.

محمدباقر رضایی، سردبیر و نویسنده برنامه درباره‌ی اهمیت این کتاب در مقدمه برنامه نوشته است: شاید کمتر کتابی مانند «انسان در جستجوی معنا» در ایران مورد استقبال اقشار مختلفِ جامعه قرار گرفته باشد.
دلیل آن هم تعداد ترجمه‌های این اثر توسط مترجمان گوناگون است که تقریباً همه سلیقه‌ها و سطوح مختلف سواد آنها را در بر گرفته و پاسخگوی نیازهای روانشناسانه‌ی آنها بوده است.
این کتابِ دکتر ویکتور فرانکل، چنان کارشناسانه به انسان‌های گرفتار در بحران‌های زندگی، امید و نیروی پایداری می‌دهد که نمونه آن را در هیچ مکتبِ روانشناسیِ دیگر نمی‌توان خواند.
دکتر فرانکل، روانپزشک اتریشی، خود سال‌ها در دوران نازی‌ها، اسیر زندان‌های فرسایشیِ آنها بود و با روشی تازه که آن را ” لوگوتراپی” می‌خواند، پایداری کرد و زنده ماند تا جنایت‌های آنها را برای دنیا روایت کند!
به گفته سردبیر برنامه، تلخیص و تنظیم رادیویی این کتاب در ۵ قسمتِ ۲۰ دقیقه ای بر اساس ترجمه ای که دانشگاه تهران به چاپ رسانده، از روز شنبه ۲۵ تیرماه به مدت ۵ شب برای شنوندگان رادیو تهران روایت خواهد شد.
این برنامه با تهیه کنندگی رضا قربانی در گروه اخلاق و زندگیِ شهروندی رادیو تهران تولید شده و ساعت پخش آن، بینِ ۲۲:۳۰ تا ۲۳ خواهد بود.
«کتاب شب»، همچنان با اجرای بهروز رضوی روانه آنتن رادیو می‌شود.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.