Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 27703
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 22 تیر 1400 - 15:32 |

تبعات قطعی برق در «عصر صبا» رادیو

تبعات قطعی برق در «عصر صبا» رادیو

برنامه زنده “عصر صبا ” با نگاهی طنز به موضوع خاموشی های اخیر و تبعات آن می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، “عصر صبا” عنوان برنامه زنده عصرگاهی رادیو صباست ، كه با رویكرد طنز به موضوعات مختلف فردی و اجتماعی می پردازد.
هوای این روزهای تابستان بسیار داغ است و با این وجود ماجرای قطع مكرر برق، در كلان‌شهرها و پایتخت همچنان ادامه دارد و مردم را كلافه كرده است. در عین حال در برخی مناطق قطع همزمان برق و آب و البته اختلال در اینترنت چالش مضاعفی را برای بسیاری از فعالیت‌های شغلی، اجتماعی و… ایجاد كرده است. البته این تمام ماجرا نیست، كاهی تبعات این خاموشی ها سلامت انسان را به خطر می اندازد .

با توجه به اهمیت این موضوع روز چهارشنبه ۲۳ تیر برنامه “عصر صبا ” با نگاهی طنز تبعات این خاموشی ها در حوزه های مختلف را بیان می كند.

این برنامه در بخش ها و آیتم های مختلف “آقای نابلد”، “ماجراهای مشهی مسلم ” ، “پلخند ” و “خبرگزاری عصر صبا “به این موضوع می پردازد .

برنامه “عصر صبا” به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر و نویسندگی امیر اكبری ،ابوالفضل طاهری ، حمید پارسا و اجرای لاله جلال آبادی روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

در این برنامه آتوسا برهانی نژاد به عنوان مسئول هماهنگی و میر قربانی، مسلم احمدی، امیر اكبری وحید كمالی زاده به عنوان آیتم ساز با این برنامه همكاری می كننند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.