Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 27709
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 22 تیر 1400 - 15:40 |

گپ و گفت محمد صالح علا با کریستف رضاعی در رادیو تهران

گپ و گفت محمد صالح علا با کریستف رضاعی در رادیو تهران

برنامه این هفته«آب و تاب» از رادیو تهران گپ و گفت محمد صالح علا با کریستف رضاعی از آهنگسازان برجسته کشور را جمعه(۲۵ تیرماه) از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ معرفی اشخاص و حوزه‌های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه‌های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی برنامه«آب و تاب» از رادیو تهران است که جمعه ها با اجرای محمد صالح علا از ساعت ۲۱ تقدیم مخاطبان می شود.
برنامه«آب و تاب» جمعه(۲۵ تیرماه) درباره یکی از آهنگسازهای حال حاضر فیلم های ایرانی، کریستف رضاعی است.
کریستف رضاعی در کارنامه اش آهنگسازی فیلم های بسیاری از سینمای ایران و دریافت جوایز متعدد از جمله سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر به چشم می خورد.
کریستف رضاعی آهنگساز در سال ۱۹۶۶ در شهر تولوز فرانسه از مادری فرانسوی و پدری ایرانی به دنیا آمد. وی در رشته موسیقی (پیانو – آواز و تئوری) و در کنار آن در مهندسی و بازاریابی تحصیل کرده‌ است.
وی آهنگساز فیلم های «در دنیای تو ساعت چند است»، «اژدها وارد می شود»، «واسطه» و… است و از دیگر کارهای او می‌توان به ساخت موسیقی فیلم‌های«آبادان»، «پرونده هاوانا»، «کنعان»، «چهل سالگی»، «زیر آب»، «سعادت‌آباد»، «چه خوبه که برگشتی»، «نارنجی پوش»، «ماهی و گربه» و… اشاره کرد.
برنامه «آب و تاب» به گفت وگوی صمیمانه محمد صالح علا با نخبگان و هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، گفت وگو درباره کودکی و خاطراتشان، تحصیلات، ازدواج و فرزندانشان، معرفی کارها و آثار مطرح، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌های آن‌ها در حوزه‌های تخصصی‌شان و.. است.
برنامه«آب و تاب» از رادیو تهران را جمعه ها از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز با اجرای محمد صالح علا و تهیه کنندگی پروانه طهماسبی بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.