Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 29410
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 10 مهر 1400 - 11:39 |

تكنیك هایی برای زندگی منظم در «به وقت زندگی» رادیو صبا

تكنیك هایی برای زندگی منظم در «به وقت زندگی» رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه “به وقت زندگی ” به مخاطبان تكنیك هایی برای زندگی منظم ارائه می كند.

به گزارش هنرصدا، در دهه‌های اخیر و با پیشرفت تكنولوژی و حوزه‌های وابسته به آن و سنگین شدن حجم اطلاعات مسئله رعایت نظم و انظباط برای به دست گرفتن كنترل زندگی خودمان به مسئله‌ای مهم و حیاتی تبدیل شده است، از جمله عاداتی كه برخی از افراد نسبت به آن بی‌توجه هستند و از اثر بی‌نظیر آن بر موفقیت بی‌خبر هستند عادت منظم بودن است. برخی تصور می‌كنند نظم تأثیر زیادی در زندگی فردی ندارد، اما مسئله اصلی اینجاست كه موفقیت رابطه‌ی مستقیمی با نظم دارد و افراد موفق از نظم خاصی در زندگی پیروی می‌كنند در واقع در این روزگار نظم مانند قطعه پازلی گمشده است كه برای رشد و توسعه فردی نیاز مبرمی به آن وجود دارد. درصد بالایی از موفقیت‌ها حاصل رعایت نظم در زندگی شخصی و اجتماعی است.

افراد موفق معمولاً از شخصیت منظمی در زندگی برخوردارند. در مقابله با مشكلات و چالش‌ها نظم نقش مهمی را ایفا میكند حل مشكلات بدون داشتن نظم به نظر دشوار و غیر‌ممكن است . بیشتر افراد ترجیح می‌دهند منظم باشند اما گاهی فرد ناخواسته به بی‌نظمی عادت می‌كند، بی‌نظمی بخشی از شخصیت وی می‌شود و در نتیجه دیگران نیز او را با همین ویژگی می‌شناسند كه از جمله دلایل این مسئله تربیت خانوادگی یا تنبلی و بی‌توجهی خود شخص است كه مسلماً ادامه این رویه تبعات منفی بر زندگی فرد به جا می‌گذارد.

با توجه به اهمیت نقش نظم در زندگی فردی از آنجا كه اولین آموزش ها برای نظم در خانواده صورت می گیرد رادیو صبا در برنامه خانواده محور “به وقت زندگی ” به موضوع نظم آموزی می پردازد .

روز یكشنبه ۱۱ مهر با نگاهی طنز و با تعامل مخاطبان در برنامه به وقت زندگی از تكنیك هایی برای آموزش نظم در خانواده گفته می شود .

این برنامه هر روز ساعت ۱۰ صبح به تهیه كنندگی نسیم صباغان و اجرای مهسا حق پناه و گزارشگری لیلا علاقه مند راهی آنتن صبا می شود .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.