Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 29414
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 10 مهر 1400 - 11:47 |

مژده لواسانی با یک برنامه شبانه به تلویزیون برگشت

مژده لواسانی با یک برنامه شبانه به تلویزیون برگشت

مژده لواسانی که چند سالی است برنامه مستمری در تلویزیون نداشته است با اجرای برنامه شبانه «بسته پیشنهادی» به آنتن شبکه دو سیما بازمی‌گردد.

«بسته پیشنهادی» به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پکیجی از پیشنهادات برای ایجاد یک حال خوب در مخاطبان است که از جمعه ۱۶ مهرماه روی آنتن می‌رود و هر برنامه از چندین آیتم و بخش تشکیل شده است.

این برنامه قرار است جمعه شب‌ها ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما برود.

مژده لواسانی مجری این برنامه در بخش‌های مختلفی با هنرمندان اما از زاویه‌های متفاوتی گفت‌وگو می‌کند و متناسب با سوژه برنامه از مختصات آدم‌های خوب، همسایه، شهروند، خاطرات و حتی انتخاب‌های خوب سخن گفته می‌شود و به این ترتیب میهمانان و چهره‌هایی از حوزه‌های مختلف در برنامه حضور پیدا می‌کنند تا به ایجاد این حال خوب کمک کنند.

همچنین «بسته پیشنهادی» شامل آیتم‌هایی چون گفت‌وگو با میهمان، «احوالپرسی»، «چهره هفته»، «بسته خبری»، «فتوکلیپ» و «بسته پیشنهادی» می‌شود که هر یک روی اخبار و پیشنهاداتی در حوزه‌های مختلف کتاب، موسیقی، فیلم و… تمرکز دارد و در مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

دکور این برنامه را هم یک تیم زنانه برعهده داشته است و تلاش شده از المان‌های هنری و زیبایی شناسانه در این طراحی کمک گرفته شود. ناگفته نماند که سیامک میثاقی کارگردان بخش مستندهای این برنامه تلویزیونی به شمار می‌رود.

| منبع خبر : تسنیم
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.