Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 46436
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 09 دی 1402 - 13:48 |
به مدیریت دوبله بهمن هاشمی

«تلافی» با گویندگی ۲۳ نفر دوبله شد

«تلافی» با گویندگی ۲۳ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «تلافی» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن و هیجانی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی است. شیلا آژیر، بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، مونا خجسته، نفیسه زاجکانیها، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، زهره شکوفنده، خسرو شمشیرگران، سعید شیخ زاده، مهسا عرفانی، کوروش فهیمی، علیرضا کامیابی پور، امیرصالح کسروی، ناصر ممدوح، اردشیر منظم، غلامرضا مهرزادیان و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک بمب در ماشینِ مت، رئیس یک بانک، کار گذاشته شده ‌است و او باید دستورالعمل بمب‌گذار را رعایت کند تا زندگی خودش و دو فرزندش حفظ شود. او با کمک پلیس، ابتدا فرزندانش را از ماشین پیاده می‌کند و سپس با بمب‌گذار مواجه می‌شود. او کسی نیست جز آندرس، همکار و دوست ۱۸ ساله‌ی مت. مت با عکس‌العملی به جا و سریع، از ماشین خارج شده و ماشین با آندرس منفجر می‌شود.

این فیلم اثری پلیسی و هیجان انگیز است که به نوعی درامی جاده‌ای است؛ پدرِ یک خانواده را نشان می‌دهد که درگیر یک بمب‌گذار می‌شود. پدر رابطه خوبی با فرزندان و همسرش ندارد، به دلیل شغلش مدام دروغ می‌گوید و پلیس و فرزندانش در مواجهه با بمب‌گذار، او را مقصر می دانند. با این حال، مت انتخاب‌های درستی در پیش می‌گیرد، ابتدا فرزندانش را نجات می‌دهد و بعد برای اثبات بی‌گناهی‌اش، تن به خطر داده و با بمب‌گذار مواجه می‌شود. در نهایت با وجود اینکه مت یک مرد معتادِ به کار و پدری عصبانی است؛ دوباره عشق و علاقه‌ی فرزندان و همسرش را به دست می‌آورد. بازی خوب لیام نیسون در نقش مت، از نقاط قوت این اثر است.

شبکه‌ی یک سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.