Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 13438
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 07 مهر 1398 - 13:35 |

تهیه کننده متری شیش و نیم میهمان رادیو نمایش می شود

تهیه کننده متری شیش و نیم میهمان رادیو نمایش می شود

دوشنبه هشتم مهرماه ، سید جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم پرفروش متری شیش و نیم میهمان برنامه نمای نقره ای رادیو نمایش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، نمای نقره ای برنامه سینمایی رادیو است که با اجرای محمود گبرلو  به تحلیل و ارزیابی سینمای ایران می پردازد .

در نمای نقره ای این هفته درباره اینکه چرا تعداد تماشاگران سینما افزایش پیدا نمی کند و نیز دلیل پرفروش بودن فیلم متری شیش و نیم با ساداتیان گفت و گو خواهد شد .

این برنامه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای محمود گبرلو دوشنبه ها ساعت ۲۱ از رادیو نمایش پخش می شود ؛  همچنین غزاله پورخاکی آخرین خبرهای سینمایی را به سمع شنوندگان می رساند .

گفتنی است رادیو نمایش امشب یک شنبه هفتم مهر ماه  نیز مجله موسیقی نت کوک را با اجرای رضا مهدوی به روی آنتن می برد که در این برنامه ، درباره تصنیف آتش کاروان علیرضا افتخاری و یکی از ترانه های محسن چاووشی  صحبت خواهد شد، در نت کوک امشب رادیو نمایش ، ایرج عباسی از خبرهای موسیقی می گوید و در بخش دیگری از برنامه نیز با هوشنگ جاوید درباره موسیقی محلی گفت و گو خواهد شد. همچنین  نت کوک در قسمتی دیگر به معرفی کتاب در حوزه موسیقی و تعریفی از خنیاگران نیز خواهد پرداخت .

علاقه مندان به موسیقی می توانند یک شنبه ها ساعت ۲۱ شنونده مجله موسیقی  نت کوک به تهیه کنندگی رویا ولی زاده از رادیو نمایش باشند .

برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۷ مگاهرتز بشنوید .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.