Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 37813
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 30 آبان 1401 - 14:26 |

جدال یوزهای ایرانی با سه شیرها از رادیو ورزش و رادیو جام جهانی

جدال یوزهای ایرانی با سه شیرها از رادیو ورزش و رادیو جام جهانی

شبکه‌های رادیویی ورزش و جام‌ جهانی دیدار حساس امروز تیم ملی کشورمان با انگلیس را به صورت زنده روی آنتن می‌برند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از بزرگ‌ترین و هیجان انگیزترین رقابت‌های فوتبال جهان از روز گذشته در دوحه قطر شروع شد. اولین بازی تیم ملی در این رویداد هم تا ساعاتی دیگر مقابل انگلیس برگزار می‌شود. تیمی‌که امیدوار است جام جهانی را با برد شروع کند.

علی اصغر احمدی مدیر گروه مسابقات ورزشی رادیو ورزش در خصوص پوشش این مسابقه بیان کرد: رادیو ورزش از ساعت ۱۶ با برنامه «تا پای جان برای ایران» و با بخش‌های مختلفی از جمله معرفی تیم ایران، انگلیس و تیم داوران به استقبال این بازی می‌رود. پیش از بازی با علیرضا یزدانی کارشناس داوری به صورت زنده و تلفنی ارتباط خواهیم گرفت.

او با اشاره به بازی امروز ادامه داد: دیدار امروز به صورت زنده به تهیه‌کنندگی احمدرضا طاهری و با گزارش مهرزاد عطاران از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود. البته پس از نیمه اول و همچنین بعد از اتمام بازی تحلیل کوتاهی را از روند فنی و داوری خواهیم داشت. گفتنی است «رادیو جام‌ جهانی» که کار خود را از دیروز روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز آغاز کرده است، این بازی حساس را با گزارشگری حافظ کاظم‌زاده و از مرکز کیش به صورت زنده پخش می‌کند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.