Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37819
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 30 آبان 1401 - 19:24 |

روزهای پرفروغ پیمان یوسفی پس از چند سال حاشیه‌نشینی

روزهای پرفروغ پیمان یوسفی پس از چند سال حاشیه‌نشینی

پیمان یوسفی که پس از آمدن علی فروغی به شبکه سه و در ادامه آن درگذشت بهرام شفیع، چند سالی است که ترجیح داده با اجرای برنامه روتین «ورزش و مردم» در شبکه اول، روزهای بی‌حاشیه‌ای را پشت سر بگذارد و از آن زمان تا امروز کمتر تمایلی هم به مصاحبه با رسانه‌ها نشان داده، حالا در روزهای برگزاری جام‌جهانی به یک‌باره فعال شده و اجرا و تهیه‌کنندگی چند برنامه را بر عهده گرفته است و یک بازی تیم ملی را هم گزارش می‌کند.

به گزارش ایسنا، عملکرد پیمان یوسفی پس از ورود به برنامه «ورزش و مردم»، یادآور سال‌های پایانی عمر بهرام شفیع در این برنامه است. کم‌حاشیه و بی افت و خیز در ورزش با روندی روتین که مبادا به کسی بربخورد؛ البته با این تفاوت که حداقل بهرام شفیع به واسطه‌ی اخلاقی که داشت اغلب با رسانه‌ها تعامل و گفت‌وگو می‌کرد که پیمان یوسفی همین ویژگی را هم چند سالی است که به فراموشی سپرده است.

به هر طریق با آغاز جام‌جهانی و پخش ویژه‌برنامه‌ها، به تدریج مشخص شد، پیمان یوسفی قرار است مجری و تهیه‌کننده ویژه برنامه «جام و مردم» در شبکه یک سیما باشد، همچنین  برنامه «ورزشیا» را نیز در شبکه نسیم تهیه‌ کند و در کنار آنها به عنوان گزارشگر دیدار ایران ـ ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با شبکه سه هم همکاری داشته باشد.

نکته جالب اینکه او درباره ویژه‌برنامه جام جهانی شبکه اول گفته است: برنامه «ورزش و جام» در مباحث فنی و تخصصی فوتبال وارد نمی‌شود و به دنبال آنالیز مسابقات ورزشی نیست. ما به دنبال این بودیم که خارج از مستطیل سبز، نقش فوتبال را در موضوعات مهمی همچون مسائل اجتماعی، فرهنگ، اقتصاد و … بپردازیم و سراغ لایه‌های دیگر فوتبال برویم.

به گفته پیمان یوسفی «در «جام و مردم» نگاه فراورزشی به فوتبال دارند و چون فوتبال برای بیشتر افراد مهم است، این مساله و ابعاد مختلف آن را در برنامه بررسی می‌کنند.»

این برنامه هر شب ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه اول پخش می‌شود.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.