Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 37713
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 25 آبان 1401 - 11:28 |

«جوانه‌ها» رادیو فرهنگ روی موج کتاب و کتاب خوانی

«جوانه‌ها» رادیو فرهنگ روی موج کتاب و کتاب خوانی

مجله «جوانه‌ها» که با اجرای نوجوانان از رادیو فرهنگ پخش می‌شود، چهار‌شنبه ۲۵ آبان با موضوع کتاب و کتاب خوانی روی آنتن می‌رود .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در جوانه‌های این هفته در بخش کارشناسی اهمیت کتاب و کتاب خوانی و جایگاه و سرانه مطالعه ‌در کشور بیان و بررسی می‌شود.

بخش معرفی کتاب مجله “جوانه‌ها” به معرفی کتاب کتابخانه ارواح اختصاص دارد. کتاب کتابخانه‌ی ارواح نوشته‌ی ریچارد دنی، داستان پسر نوجوانی را به تصویر می‌کشد که از ویژگی خاصی برخوردار است و به کمک آن تلاش می‌کند ارواح خبیث را از بین ببرد؛ مأموریت جدید او نابود کردن ارواح شیطان‌صفت در کتابخانه‌ی عمومی‌شهر است. این اثر اولین جلد از یک مجموعه چند جلدی ترسناک است. همچنین در بخش «ما می توانیم » به بررسی سرانه ی مطالعه در کشور پرداخته می‌شود ، و‌ در بخش معرفی مشاهیر ابوالقاسم حالت شاعر، مترجم و محقق توانای معاصر معرفی می‌شود. بخشی ویژه این هفته برنامه نیز در مورد کتاب شاهنامه فردوسی است .

“جوانه‌ها” را به تهیه کنندگی و مشاور محتوایی مریم قاسمی ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.