Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 37716
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 25 آبان 1401 - 14:13 |

شکاف طبقاتی سوژه «سیابازی» رادیو صبا می شود

شکاف طبقاتی سوژه «سیابازی» رادیو صبا می شود

رادیو صبا در برنامه سیاسفید با نگاهی طنز به بررسی علل شکاف طبقاتی در جامعه می پردازد شكاف طبقاتی یكی از آسیب‌های مهم جوامع بشری به حساب می‌آید. اختلاف و شكاف‌های طبقاتی مساله‌ای است كه از دیرباز رواج داشته است، بااین‌حال پس از دوران مدرنیته بحث‌هایی در این زمینه وارد حوزه مطالعات اجتماعی و اقتصادی شد.
رادیو صبا به عنوان عضوی از رسانه با ماموریت طنز و سرگرمی با نگاهی متفاوت به بررسی این مسئله می پردازد، این شبكه رادیویی روز پنجشنبه ۲۶ آبان در برنامه «سیاسفید» با سیابازی رادیویی طنازانه به بررسی علل و عوامل موثر بر شكاف طبقاتی در جامعه می پردازد.برنامه تعاملی «سیاسفید» با محوریت شوخی با مسائل اجتماعی روز در در قالب اجرای نمایش سیابازی رادیویی تقدیم مخاطبان می‌شود.

از آنجایی که اختلاف طبقاتی مقوله‌ای نیست که نیاز به فرهنگ‌سازی داشته باشد، در این برنامه با طنازی و زبان شوخی تلاش می شود دغدغه مردم درباره این موضوع را به گوش مسئولین برساند

برنامه «سیاه سفید» روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۸ به تهیه‌كنندگی و نویسندگی انسیه شمس‌اللهی و بازیگری علیرضا یزدانی،مهبد قناعت پیشه و علی رجبعلی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.