Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48224
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 07 فروردین 1403 - 14:58 |

حمید محمدی از همکاری‌اش با عادل فردوسی‌پور می گوید+ فیلم

حمید محمدی از همکاری‌اش با عادل فردوسی‌پور می گوید+ فیلم

حمید محمدی، مجری و گوینده ورزشی تلویزیون در خصوص نحوه آشنایی خود و شروع همکاری‌اش با عادل فردوسی‌پور گفت: کار کردن من با عادل به صورت پشت صحنه‌ای بود. یعنی فقط در برخی از بخش‌های برنامه نود صدای من روی آیتم‌ها وجود داشت و این همکاری ادامه پیدا کرد تا این‌که در سال ۹۲ پیشنهاد اجرای فوتبال ۱۲۰ به من داده شد.

حمید محمدی ، مجری و گوینده ورزشی تلویزیون در خصوص نحوه آشنایی خود و شروع همکاری‌اش با عادل فردوسی پور گفت: کار کردن من با عادل به صورت پشت صحنه‌ای بود. یعنی فقط در برخی از بخش‌های برنامه نود صدای من روی آیتم‌ها وجود داشت و این همکاری ادامه پیدا کرد تا این‌که در سال ۹۲ پیشنهاد اجرای فوتبال ۱۲۰ به من داده شد.

محمدی در ادمه صحبت‌هایش در خصوص پیشنهاد اجرای برنامه ورزش از نگاه ۲ گفت: این موضوع را برای اولین بار می‌گویم.

زمانی که آقای جهانگیر کوثری به دلایلی که احتمالا می‌دانید از اجرای این برنامه کناره‌گیری کرد. همان سال تهیه‌کننده برنامه با من تماس گرفت و گفت برای اجرای دوره جدید این برنامه من را در نظر گرفته‌اند.

این پیشنهاد برای من خیلی وسوسه‌انگیز بود، چون برنامه ورزش از نگاه ۲ بسیار پربیننده بود. اما قبول نکردم! شاید اگر اسم و زمان و سبک و سیاق برنامه عوض می‌شد به این پیشنهاد فکر می‌کردم، اما این‌که آقای کوثری از صندلی خود بلند شود و من دقیقا همان‌جا بخواهم بنشینم، هرگز، هرگز! اتفاقا یکی از کسانی که با او در این خصوص مشورت کردم خود عادل فردوسی‌پور بود.

دانلود فیلم

| منبع خبر : رکنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.