Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 46015
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 19 آذر 1402 - 14:43 |

«خارج از پروتکل» و «آنتی ویروس» در «چاپخانه» رادیو فرهنگ

«خارج از پروتکل» و «آنتی ویروس» در «چاپخانه» رادیو فرهنگ

کتاب های «آنتی ویروس»و «خارج از پروتکل» یکشنبه ۱۹ آذر ماه در برنامه «چاپخانه» رادیو فرهنگ معرفی می‌شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «چاپخانه» برنامه‌ای از گروه کتاب با موضوع معرفی تازه‌های نشر و گفتگو با نویسندگان و مترجمان است که در برنامه این هفته ضمن گفتگو با نویسندگان این دو کتاب آثارشان معرفی می‌شود.

در بخش نخست برنامه «محمدرسول تبییک» به عنوان کارشناس مجری برنامه با «فاطمه طالبی» نویسنده کتاب ” آنتی ویرووس” از انتشارات «صاد» گفتگو می‌کند‌.«آنتی ویروس» داستان یک برنامه‌نویس است که طی پروژه‌هایش به یک باند قاچاق عتیقه برخورد می‌کند و وارد ماجراهایی می‌شود که امنیت ملی را به خطر انداخته است.
این داستان که طرح آن برای اولین دوره جشنواره حماسی نوشته شده و از بین ۲۰۰ اثر جزو ۱۷ طرح برگزیده است، حول محور هویت ملی و وطن‌دوستی شکل گرفته و نشان‌دهنده دغدغه‌های نویسنده در این خصوص است.

فاطمه طالبی متولد ۱۳۶۹ در اصفهان و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است. او پیش از این دبیر مجموعه «معجزه بن‌سای»، منتشرشده در انتشارات حدیث راه عشق بوده که مجموعه روایت‌هایی درباره زنان خانه‌دار است. همچنین یکی از نویسندگان کتاب «داستان‌های سپید»، شامل مجموعه داستان کوتاه از چند نویسنده و انتشاریافته در نشر شهید کاظمی است.
این کتاب که آمیخته‌ای از واقعیت و تخیل نویسنده جوان آن است. در بخش دوم برنامه دکتر «حامد صلاحی» با «ساجده ابراهیمی» نویسنده کتاب «خارج از پروتکل» از انتشارات «سوره مهر» گفتگو می‌کند. کتاب «خارج از پروتکل» سفرنامه‌ای از ایران تا لبنان به قلم ساجده ابراهیمی از سوی انتشارات سوره مهر در ۱۳۶صفحه به چاپ رسیده است. این کتاب روزنوشت‌هایی از سفر یک هفته‌ای ابراهیمی‌به لبنان است. ابراهیمی‌پیش از این سفرنامه، کتاب «هزارجان گرامی» که مجموعه‌ای از یادداشت‌هایی درمورد تشییع پیکر سردار سلیمانی است را جمع‌آوری کرده بود.

برنامه « چاپخانه» با گویندگی لیدا وحیدی و تهیه کنندگی زهرا نصرالهی، یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.