Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 13005
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 10 شهریور 1398 - 15:29 |

داستان زندگی شهدای مدافع حرم سریال رادیویی می شود

داستان زندگی شهدای مدافع حرم سریال رادیویی می شود

رادیو نمایش با تولید سی قسمت سریال رادیویی ( راه بی پایان ) درباره زندگی شهدای مدافع حرم ، یاد و خاطره آنان را گرامی می دارد .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سهیلا خدادادی نویسنده سریال رادیویی سی قسمتی  راه بی پایان  در این باره افزود: ایده نوشتن این سریال رادیویی زمانی شکل گرفت که  سال گذشته یکی از اعضای هیآت انتخاب آثار جشنواره فیلم عمار  در بخش مدافعان حرم بودم.

وی ادامه داد : آن زمان حدود ۱۷۰ فیلم  درباره مدافعان حرم دیدم که بسیار اثر گذار بود ، بنابراین تصمیم گرفتم آن را برای شنوندگان رادیو به صورت نمایش رادیویی بنویسم .

خدادادی خاطرنشان کرد : طرح را در قالب ۳۰ قسمت نمایش سریالی ارائه دادم و بعد از تصویب قرار شد در هر قسمت از این نمایش ، یک شهید مدافع حرم معرفی شود.

این نویسنده خاطر نشان کرد : حداقل کاری که ما می توانیم برای شهدای مدافع حرم انجام دهیم این است که شهدا را به کسانی که  آنها را نمی شناسند معرفی کنیم و به نظرم این نوعی ادای دین به شهدای مدافع حرم است.

وی درباره نحوه نویسندگی سریال راه بی پایان گفت : برای نوشتن این اثر با همرزمان آن شهدا گفتگو می کردم تا آنچه می نویسم به مستند بیشتر نزدیک باشد .

خدادادی در پایان گفت : عشق به حضرت زینب (س) بزرگترین انگیزه برای شهدای مدافع حرم بود تا به سوریه بروند و دفاع کنند ، معتقدم تا زمانی که جریان شهادت ادامه دارد باید درباره شهدا نوشت که این خود توفیقی بزرگ است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.