Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 43708
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 07 شهریور 1402 - 13:08 |

درمان‌های نوین ناباروری در «خانه و خانواده» رادیو ایران

درمان‌های نوین ناباروری در «خانه و خانواده» رادیو ایران

برنامه «خانه و خانواده» چهارشنبه هشتم شهریور با حضور دکتر حمید چوبینه متخصص بیولوژی، تولید مثل و درمان ناباروری،پیرامون این موضوع گفت و گو می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،  میل و رغبت به فرزنددار شدن یکی از خصایصی است که خداوند رحمان در باطن زوجین قرار داده تا منجر به احیای نسل انسان‌ها شود؛ اما گاهی شرایطی پیش می آید که این امر به صورت طبیعی انجام نمی‌پذیرد. عواملی از جمله سن، چاقی، بیماری‌های خاص، استرس، استعمال دخانیات، قرار گرفتن در معرض آلودگی‌های صنعتی، مصرف داروهای شیمیایی، رژیم غذایی نامناسب و… در باروری زوجین تأثیرگذار می‌باشد.

متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «خانه و خانواده» بیان کرد:  با توجه به سلسله مباحثی که در برنامه «خانه و خانواده»  پیرامون بررسی موانع فرزندآوری زوجین مطرح شده است؛ در برنامه روز چهارشنبه ۸ شهریور، با حضور دکتر حمید چوبینه متخصص بیولوژی تولید مثل و درمان ناباروری، درباره درمان‌های نوین ناباروری و احتمال نتیجه بخش بودن این درمان‌ها، گفتگو خواهیم کرد.

فیروزی در پایان افزود: در این برنامه گیتی محمدی گزارشگر مصطفی طالبیان در بخش ارتباطات، نرگس خانعلی زاده در بخش اخبار فضای مجازی،  پویا رضایی پور بخش موضوعی و امید باشت باوی مسئول فصای مجازی برنامه هستند.

گفتنی است «خانه و خانواده» با اجرای فاطمه ال عباس از  شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.