Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 37498
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 16 آبان 1401 - 11:43 |

«در جستجوی ناخدا» در رادیو فرهنگ بررسی می‌شود

«در جستجوی ناخدا» در رادیو فرهنگ بررسی می‌شود

تازه‌ترین برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ به گفت‌وگو با زهره جلالی مولف کتاب داستان بلند در جستجوی ناخدا اختصاص دارد. این برنامه از ساعت ۱۲:۳۰ دوشنبه ۱۶ آبان پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه این هفته «سیم و زر» رادیو فرهنگ «امین خرمی» به عنوان کارشناس مجری با «زهره جلالی»، نویسنده کتاب داستان بلند در جستجوی ناخدا برای معرفی این‌ اثر گفتگو می‌کند.

«در جستجوی ناخدا» پرسش‌های فلسفی اصلی بشر در زندگی است؛ در این رمان تمثیلی از نمادها استفاده فراوان شده‌ است. جلالی نخستین کتابش با عنوان حقیقت پنهان را در همکاری با انتشارات جرس منتشر کرد. این کتاب دو سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۶ برای بار دوم تجدید چاپ شد. کتاب دوم او رمانی به نام صفحه دوم زندگی بود که توسط انتشارات جرس منتشر شد. اثر سومش داستان بلندی به نام من مجنون یا من و درخت بید با موضوع روانشناسی بود که در سال ۱۳۹۱ توسط هزاره ققنوس منتشر شد. این کتاب برای دومین بار در سال ۱۳۹۲ منتشر شد. چهارمین اثر، داستانی بلند به نام (در جستجوی ناخدا) با مضمونی فلسفی و نمادهای تمثیلی است که در سال ۱۴۰۱ میلادی توسط انتشارات هزاره ققنوس منتشر شده است.

برنامه «سیم و زر» که ویژه نقد کتاب است، با تهیه‌کنندگی فریده گودرزی و اجرای فاطمه اسحاق تبار دوشنبه‌ها ساعت ۱۲:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.