Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 37495
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 16 آبان 1401 - 1:07 |

شماهم به «لیگ عشاق» رادیو دعوتید

شماهم به «لیگ عشاق» رادیو دعوتید

مرحله فینال مسابقه «لیگ عشاق» با حضور مخاطبان رادیو صبا برگزار می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مرحله فینال مسابقه خانواده محور«لیگ عشاق» روز چهارشنبه ۱۸ آبان با حضور مدیران رادیو صبا و شنوندگان در استودیو شماره ۸ ساختمان شهدای معاونت صدا برگزار می‌شود.
مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا در این‌باره گفت: «لیگ عشاق» یكی از مسابقات رادیویی است كه با محوریت خانواده همراه مخاطبان می‌شود. در این مسابقه رادیویی كه ویژه زوج‌های با تجربه طراحی شده است خانواده‌ها با یكدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی افزود:این دوره دومین فصل از مسابقه «لیگ عشاق» است كه در حال پخش برگزاری است. بعد از مرحله فینال فصل دوم با توجه به استقبال مخاطبان در حال برنامه ریزی برای فصل سوم این مسابقه هستیم، از آنجایی كه این مسابقه در فصل اول به خانواده های با تجریه ۱۰ سال سابقه زندگی مشترك اختصاص داشت و در فصل دوم خانواده های جوان تر با ۵ سال سابقه زندگی مشترك حاضر شدند در فصل سوم به دنبال یك سوژه مناسب و مشترك بین خانواد ها هستم، مثلا زوج های تازه ازدواج كرده یا تعداد فرزندان را به عنوان معیار شركت در این مسابقه قرار خواهیم داد.
امیر عضد مجری و تهیه‌كننده این برنامه در توضیحاتی درباره این برنامه گفت: فصل دوم «لیگ عشاق» به صورت حضوری همراه شركت كنندگان با شركت ۲۸ زوج با اصالت‌های مختلف برگزار شد. كه مرحله فینال این مسابقه بین تیم های «پسته قزوین» و «شهاب و ستاره تهران» با حضور مدیران رادیوصبا برگزار میشود كه گروه برنده موفق به دریافت بیست میلیون ریال جایزه نقدی خواهند شد و ازگروه های دوم و سوم این مسابقه نیز تقدیر خواهد شد.
مدیر گروه مسابقات و تفریحات بیان كرد، امیدواریم بتوانیم این برنامه را به صورت روزانه در جدول پخش رادیو صبا قرار دهیم
گفتنی است، مخاطبانی كه علاقه مند هستند تیم مورد علاقه خود را تشویق نمایند، می توانند با مراجعه به سایت رادیو صبا به آدرس Radiosaba.ir برای شركت حضوری در فینال لیگ عشاق ثبت نام نمایند.
«لیگ عشاق» روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۰:۳۰صبح راهی آنتن صبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.