Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 35348
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 25 تیر 1401 - 21:46 |

در رادیو صبا «ساده و صمیمی غدیری شو»

در رادیو صبا «ساده و صمیمی غدیری شو»

رادیو صبا به مناسبت عید سعید غدیر خم ویژه برنامه «ساده و صمیمی غدیری شو» را راهی آنتن می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم با ویژه برنامه «ساده و صمیمی غدیری شو» این روز را همراه شنوندگان جشن می گیرد.
امیر اکبری سردبیر این برنامه گفت: ویژه برنامه «ساده و صمیمی غدیری شو» در شب عید غدیر خم با آیتم های متنوع «مهمان ویژه، معرفی فیلم و کتاب، گفتگو، نمایش و روایت خاطرات مردمی» شب خاطره انگیزی را برای مخاطبان رقم می زند.
این برنامه در بخش ویژه مهمان و میزبان صابر خراسانی شاعر و خواننده اشعار آیینی می شود و در بخش نمایش شخصیت های شناخته شده رادیو صبا «آقای نیک بختی و نوه اش امیر قشنگم» از هدیه هایی که در جشن عید غدیر خم دریافت کرده اند می گویند.
وی افزود: این برنامه در یک بخش فرهنگی به معرفی کتاب و فیلم های ویژه دهه ولایت و امامت واقعه غدیر خم می پردازد.
از بخش های ویژه این برنامه می توان به پخش خاطرات مردمی از عید غدیر خم و دلگویه های آنها با مولا علی (ع) فیلمی نداریم نام برد و بخش تقدیر از برگزیدگان ویژه برنامه «ساده و صمیمی با امام خود حرف بزن» که در این بخش هدیه های ساده و صمیمی ترین دلگویه ها تقدیم تعدادی از برگزیدگان می‌شود.
اکبری در پایان گفت: این برنامه در شب بزرگترین عید شیعیان در فضایی شاد و صمیمی با موضوعات «برادری، همدلی، عیدی گرفتن و عیدی دادن» همراه مخاطبان می شود.
«ساده و صمیمی غدیری شو» یکشنبه ساعت ۱۸ به تهیه کنندگی سیامک احمدی پور سردبیری امیر اکبری، اجرای لاله جلال آبادی و مهبد قناعت پیشه به مدت ۳ ساعت با مخاطبان همراه می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.