Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 46924
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 01 بهمن 1402 - 11:52 |

در «پرسا» رادیو ایران خود را محك بزنید

در «پرسا» رادیو ایران خود را محك بزنید

از یكشنبه اول بهمن ماه، مسابقه «پرسا» ساعت ۲۰:۴۵ از رادیو ایران تقدیم می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیوی ایران، با توجه به داغ شدن تنور انتخابات مسابقه «پرسا» اطلاعات انتخاباتی مخاطبان را ارتقا و محك می زند.

رضا بحیرایی مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران گفت: با توجه به جذابیت قالب مسابقه، «پرسا» ویژه انتخابات، در این گروه طراحی شده است،

وی ادامه داد: هر روز سه سوال در بازه های زمانی مختلف به صورت سه گزینه ای از رادیو ایران طرح می شود كه شنوندگان باید عدد مربوط به پاسخ های درست را به سامانه پیامكی۳۰۰۰۰۹۰۹۰ ارسال كنند و در پایان هر روز، ساعت ۲۰:۴۵ برنامه زنده «پرسا» با اجرای آرش احمدی، از میان شركت كنندگانی كه پاسخ درست داده اند به قید قرعه به سه نفر جوایز نقدی تقدیم می شود.

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران افزود: همچنین در انتهای هفته یك برنده ویژه هفته و در انتهای ماه یك برنده ویژه ماه هم خواهیم داشت .

بحیرایی در پایان متذكر شد: در روز انتخابات، یعنی ۱۱ اسفند به پنج نفر از شركت كنندگانی كه در این مدت حداقل یك پاسخ درست به سوالات «پرسا» داده باشند به قید قرعه جوایزی تعلق خواهد گرفت.

شایان ذكر است سوالات مسابقه «پرسا» علاوه بر پخش رادیویی از طریق وبسایت و صفحات اجتماعی رادیو ایران در فضای مجازی در دسترس شركت كنندگان خواهد بود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.