Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 46927
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 01 بهمن 1402 - 11:55 |

همراه با اولین کافه شنیداری در رادیو سلامت

همراه با اولین کافه شنیداری در رادیو سلامت
«کافه خبر»، اولین کافه شنیداری است که به مرور خبرها می پردازد و مهمانان در این کافه برسر میزهای مختلف با مخاطبان به گفتگو می نشینند که در این برنامه مبحث توسعه رسانه های مستقل اسلامی برای مقابله با حذف محتوای حمایت از فلسطین در شبکه های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه کافه خبر از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که از شنبه تا سه شنبه به نویسندگی و سردبیری فاطمه شهبازی از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روانه آنتن می شود.
در دنیایی كه مخاطبان با آماجی از اخبار از رسانه های مختلف و با اهداف متعدد صاحبان رسانه مواجه هستند، لازم است در فضایی آرام در یک كافه رادیویی از منظر خودشان با خبرها روبرو شوند و حتی در مواردی خودشان خبر ساز شوند و خواسته ها و مشكلاتشان را در قالب خبر به گوش مسئولان برسانند.
 این برنامه میزبان دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی بود. وی در گفتگو با برنامه “کافه خبر” رادیو سلامت گفت: اکنون زمان تشکیل یک رسانه مستقل اسلامی برای نشر محتوای حمایت از فلسطین و حماس است.
روح الله مومن نسب گفت: همانگونه که صهیونیست ها بادر دست داشتن اینستاگرام و فیسبوک اقدام به حذف محتوای اسلامی و پست های کاربران حامی فلسطین می‌ کنند، باید با تشکیل شبکه مستقل اسلامی، کاربران شبکه های اجتماعی رابه سمت جنبش های جهانی حمایت از فلسطین جذب کرد.
 مومن نسب با تاکید بر اینکه شبکه مستقل اسلامی باید بستر نشر آزادانه افکار و اندیشه های مقاومت باشد، افزود: در شرایط کنونی همه چیز برای تشکیل این شبکه و فعالیت بدون محدودیت آن هموار است.
این پژوهشگر فضای مجازی با بیان اینکه ایده تشکیل شبکه مستقل اسلامی چندی پیش از سوی یکی از مسئولان حماس مطرح شده است، افزود: باتوجه به سبقه و دانش مجازی کشورمان ایران؛تشکیل چنین رسانه ای می تواند با متخصصان انقلابی عملیاتی شود.
مومن نسب در گفتگو با برنامه کافه خبر رادیو سلامت یادآور شد: شبکه ها اجتماعی چون اینستاگرام و فیسبوک توسط آمریکای های صهیونیست اداره می شود. زاکربرگر مؤسس فیسبوک و متادر لیست اولین صهیونیست دنیاست، رتبه دوم متعلق به نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است و رتبه سومین صهیونیست دنیا به معاون زاکربرگرداده شده است.
وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس به دنبال تشکیل اسرائیل بزرگ درفضای مجازی است، افزود: موضوع برای آنها به قدری مهم است که حتی در دوره ای شیمون پرز رئیس جمهور اسبق رژیم صهیونیستی اقدام به آموزش نشر چگونگی افکار صهیونیستی در شرکت فیسبوک کرد.
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.