Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42186
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 07 تیر 1402 - 11:20 |

دست افشانی عید تا عید رادیو صبا

دست افشانی عید تا عید رادیو صبا

رادیو صبا به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت ویژه برنامه «دست افشان» را تقدیم شنوندگان می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبكه رادیویی به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت ویژه برنامه دست افشان را را راهی آنتن می كند.
این ویژه برنامه با پخش آیتم های متنوع در فضایی شاد از عید سعید قربان تا عید غدیر خم به گرامیداشت دهه امامت و ولایت می پردازد.
امیراكبری تهیه كننده ومجری این برنامه گفت: «دست افشان» ویژه برنامه ای شاد و مفرح كه به مناسبت گرامیداشت شبهای عید، از غدیرتا قربان تدارك دیده شده است، این برنامه با شعار از عید قربان تا غدیر، قدسیان در عرش دست افشانی كنند در ایام دهه امامت وولایت تقدیم شنوندگان می شود.
وی افروزد: دست افشان یك مجله ای تركیبی نمایشی است كه به بهانه های شادی در زندگی می پردازد.«دوستی، خانواده، وجدان آسوده و برادری » از موضوع های این برنامه است كه هرشب در بخش های مختلف به یك موضوع پرداخته می شود.
تهیه كننده این برنامه درباره بخش های مختلف دست افشان توضیح داد، «اجرای نمایش زنده طنز،پخش موسیقی شاد و نزطنز آهنگ، عید دیدنی سادات، رسم استان ها، گفتگو با هنرمندان» از بخش های این برنامه است ، كه در بخش عید دیدنی سادات به دیدار یكی از سادات موفق و تاثیر گذار میرویم و با وی گفتگو صمیمی داریم و در بخش رسم استان ها در گفتگو با گزارشگر استانی درباره آداب ورسوم شاد هر استان می شنویم و با آن آشنا می شویم.
«دست افشان» ازعید قربان تا غدیر هر شب ساعت ۲۰ به تهیه كنندگی امیر اكبری و با اجرای مهبد قناعت پیشه، مریم خادم پور و امیر اكبری تقدیم شنوندگان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.