Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 42183
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 07 تیر 1402 - 10:20 |

راههای پیشگیری از وقوع جرم در رادیو ایران

راههای پیشگیری از وقوع جرم در رادیو ایران

برنامه «ایران امروز» چهارشنبه هفتم تیر، با حضور دکترغلامعباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور از پیشگیری از وقوع جرم، سوت زنی تقویت تعهد و مسؤلیت پذیری، حقوق عامه می‌گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، هفتم تیر روز شهادت آیت الله دکتر بهشتی، روز قوه قضائیه نامگذاری شده است.

قوه قضاییه به عنوان یکی از قوای سه گانه حاکم در جمهوری اسلامی ایران است که برای اعمال وظایف و اختیارات خود از ساختار خاصی برخوردار بوده و مسئولیت های مختلفی را نیز بر عهده دارد.

عاطفه اقتداری تهیه کننده برنامه «ایران امروز» بیان کرد: در برنامه چهارشنبه هفتم تیر، با حضور دکتر غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور از همیاری مردم با قوه قضائیه با سوت زنی‌ها در راستای تقویت تعهد و مسؤلیت پذیری افراد می‌گوید و به پرسش های مخاطبان در حوزه ی حقوق عامه و بیان چشم انداز قوه قضائیه در پیشگیری از وقوع جرم گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است «ایران امروز» چهارشنبه‌ها به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری، اجرای رضا فرخی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.