Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 45939
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 15 آذر 1402 - 13:32 |

دلیل بیهوشی مجری تلویزیون در برنامه زنده چه بود+ فیلم

دلیل بیهوشی مجری تلویزیون در برنامه زنده چه بود+ فیلم

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان آخرین وضعیت جسمانی مجری صدا و سیما که دچار عدم تعادل در پخش زنده یکی از برنامه‌های این شبکه شده بود را تشریح کرد.

رسول شکری نیا عصر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه «وحید حسین‌زاده» در حین برنامه دچار افت قندخون و عدم تعادل شد، اظهار کرد: بلافاصله پس از این اتفاق اورژانس به محل استودیو اعزام و این مجری به بیمارستان منتقل و اقدامات اولیه و درمانی توسط پزشکان به روی ایشان صورت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه هم اکنون وی از بیمارستان مرخص و در منزل در حال استراحت است، ادامه داد: از «وحید حسین‌زاده» عیادت به عمل آمد و خوشبختانه شرایط جسمی وی مطلوب بوده و پس از استراحت در روزهای آتی و بهبودی کامل، به زودی به تلویزیون بازخواهد گشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با اشاره به شایعاتی مبنی بر بیهوش شدن، غش کردن و سکته کردن این مجری توانمند، خاطرنشان کرد: هموطنان حتماً اخبار را از منابع موثق دریافت کرده و به طور جدی از پرداختن به شایعات بپرهیزید.

وی در پایان با بیان اینکه «دکتر پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا وسیما و «دکتر حسن عابدینی» معاون این سازمان در تماسی جویای احوال وی شدند، افزود: از لحظه اول در صحنه حضور داشتیم و آمادگی خود را جهت هرگونه کمک و اقدامی در این مسأله اعلام کردیم و آنچه که خواهان آن هستیم سلامتی وی و بازگشت برای ادامه فعالیت حرفه‌ای او در عرصه مجری‌گری است.

وحید حسین‌زاده مجری شبکه گلستان متولد سال ۱۳۶۸ گرگان است. وی دانش آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی بوده و در سال ۱۳۹۸ با اجرای برنامه «شب‌های هیرکان» نامزد دریافت تندیس بهترین مجری تلویزیونی از جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مرکز گلستان شد.

 

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.