Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46385
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 دی 1402 - 15:09 |

دومین نمایشگاه ملی رسانه های صوت و تصویر فراگیر (رصتا) برگزار می شود

دومین نمایشگاه ملی رسانه های صوت و تصویر فراگیر (رصتا) برگزار می شود

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، دومین نمایشگاه و نخستین جشنواره «رصتا» را ۱۰ تا ۱۳ دیماه در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران با حضور سکوها و رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر سراسر کشور برگزار می‌کند.

این سازمان در راستای رسالت حمایت‌گری و به‌منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، نمایشگاهی را با عنوان «رصتا» در دو بخش محتوا و سرویس برگزار می‌کند. این رویداد ملی با حضور سکوهای دارای مجوز از ساترا و بخش‌های دارای ظرفیت هم‌افزایی با این حوزه شامل شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فناورانه، بانک‌ها و موسسات مالی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این حوزه، توسعه‌دهندگان و شتاب‌دهنده‌ها و … برگزار می‌شود.

در نمایشگاه رصتا سکوهای دارای مجوز از ساترا و بخش فضای مجازی شبکه های رادیویی و تلویزیونی و شبکه های معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما بصورت متمرکز و در کنارهم حضور خواهند داشت. بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی ریاست محترم ساترا با رئیس محترم سازمان صدا و سیما، اخبار، گزارش رویدادها و تیزرهای نمایشگاه به صورت مستمر توسط شبکه های تلویزیونی و آنونس نمایشگاه توسط شبکه های رادیویی پخش خواهد شد.

در این نمایشگاه فضایی برای برگزاری رویدادها و مسابقات توسط سکوهای شرکت کننده در نمایشگاه در نظر گرفته شده است و هماهنگی لازم برای برنامه سازی از نمایشگاه با مشارکت شبکه های تلویزیونی و رادیویی انجام شده است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.