Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 39458
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 16 بهمن 1401 - 11:46 |

رادیو ایران در سوگ حضرت زینب (س)

رادیو ایران در سوگ حضرت زینب (س)

پانزدهم رجب، سالروز ارتحال حضرت زیب(س) است.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، در آستانه سالروز وفات حضرت زینب سلام‌الله علیها، ویژه برنامه های «باغ ارغوان»، «خانه دوست اینجاست»، «آبروی صبوری»، «نوبت نوا»، «اشك زینب اشك»، «دور عاشقان»، و «گوهران» از این شبكه رادیویی تقدیم می شود.
در برنامه «باغ ارغوان» ۱۶ و ۱۷ بهمن نواها و نغمه های متناسب با وفات حضرت زینب(س) با اجرای مریم نشیبا و به تهیه كنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می شود.
«خانه دوست اینجاست» نیز در همین روزها با رویكرد نقش محوری بانوان (همسر، مادر، فرزند، خواهر) در روحیه بخشی مثل حضرت زینب سلام الله در تمام مراحل زندگی بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰به تهیه كنندگی حسین معصومی پخش می شود.
«آبروی صبوری» ویژه برنامه دیگری است كه یكشنبه ۱۶ بهمن ماه به تهیه كنندگی وحید بیات و گویندگی حسین همایی ساعت ۲۰:۰۰ به مناسبت گرامیداشت وفات حضرت زینب(س) پخش می شود.
«نوبت نوا» سوگواره ای است كه در همان روز ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود.
«اشك زینب اشك» نیز یكی دیگر از ویژه برنامه رادیو ایران است كه در روز یكشنبه ۱۶ بهمن ساعت۲۲:۰۰ به ابعاد شخصیت زندگی آن حضرت می پردازد.
«دور عاشقان» برنامه دیگری است كه همان شب به تهیه كنندگی حسین معصومی ساعت ۲۳:۳۰ در آستانه وفات حماسه ساز كربلا خواهید شنید.
«گوهران» نیز همزمان با سالروز وفات حضرت زینب سلام‌الله علیها، دوشنبه ۱۷ بهمن از دیدگاه ادبی زندگی این بانوی بزرگ می گوید علاقه مندان می توانند ساعت ۱۲:۴۰ شنونده این برنامه از رادیو ایران باشند باشند.
رادیو ایران پیشاپیش سالروز وفات حضرت زینب سلام‌الله علیها، را تسلیت می گوید.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.