Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 33729
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 21 فروردین 1401 - 11:50 |

رادیو ایران و بررسی علل گرد و غبارهوای تهران

رادیو ایران و بررسی علل گرد و غبارهوای تهران

رادیو ایران در برنامه «ایران امروز» یکشنبه ۲۱ فروردین با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی عوامل گرد و غبار و آلودگی هوا این روزهای پایتخت می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، کیفیت هوای تهران روزهای در شرایط خطرناک قرار داشت و برای همه گروه ها ناسالم بود.
سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «ایران امروز» گفت: تهران و چند شهر دیگر، از چند روز گذشته درگیر گرد و خاک ناشی از تغییرات اقلیمی در کشور عراق شده‌اند، به طوری که شرایط در پایتخت خطرناک‌تر می‌شود.
وی ادامه داد: از همین رو در برنامه «ایران امروز» یکشنبه ۲۱ فروردین با حضوردکتر صادق ضیاییان مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ،
دکتر جعفر جندقی رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر سید محمد مهدی میرزایی قمی مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوا و دکتر علی محمد طهماسبی بیرگانی مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر ستاد ملی مبارزه با پدیده گرد و غبار به بررسی و تبادل نظر پیرامون این موضوع خواهیم پرداخت.
گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه ها به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و با اجرای محمدرضا درویش و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.