Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3628
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 اردیبهشت 1396 - 15:50 |

رادیو تهران با «چراغانی» به استقبال نیمه شعبان می‌رود

رادیو تهران با «چراغانی» به استقبال نیمه شعبان می‌رود

شبکه رادیویی تهران جشن ولادت حضرت قائم مهدی موعود(عج) را با اجرای هنرمندان از ویژه برنامه «چراغانی» تقدیم دوستداران می‌کند.

هومن عرب شیرازی تهیه کننده ویژه برنامه ولادت مهدی صاحب زمان (عج) ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، ویژه برنامه چراغانی پنجشنبه ساعت ۲۱ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو تهران روی آنتن می رود.

نیمه شعبان

به گفته تهیه کننده برنامه؛ علی سلیمانی بازیگر تلویزیون و همسرش سهیلا جوادی عروسک گردان و دخترش صبا سلیمانی از مهمانان این شب فرخنده در رادیو تهران هستند.

 عرب شیرازی با اشاره به دیگر بخش ها افزود: در این برنامه درباره فلسفه غیبت و وظایف منتظران صحبت می شود، فرهنگ شادی و ارتباطش با انتظار از دیگر مباحثی است که حجت الاسلام وحید جمالیان، کارشناس مذهبی برنامه مطرح می کند. شعرخوانی شاعران و قصه خوانی در بخش های نمایشی پخش خواهد شد.

علاوه بر این؛ با جمکران ارتباط زنده خواهیم داشت و در بخش کتاب شناسی و ظهور، تازه ترین کتاب ها در حوزه نشر معرفی می شود.

رویکرد برنامه چراغانی اجتماعی، اخلاقی و مذهبی است که با موضوع ترویج فرهنگ شادی و امید بخشی، درصدد دلجویی از دیگران می‌شود.

این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که با اجرای فاطمه نصرآبادی و گزارش های مهدی اسماعیلی از جشن های نیمه شعبان در سطح شهر تهیه و پخش می‌شود.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.