Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 26587
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1400 - 11:39 |

«رادیو شصت» راهی آنتن صبا میشود

«رادیو شصت» راهی آنتن صبا میشود

“رادیو شصت”، “لیمو ترش”، “۱۰۱ راه برای كتاب نخواندن”، “شب سعید” و ” ناصر باش “عناوین برنامه های جدید گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا است كه از اول خرداد در جدول پخش قرار می گیرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا،”رادیو شصت”، “لیمو ترش”، “صدو یك راه برای كتاب نخواندن”، “شب سعید” و ” ناصر باش “عناوین برنامه های جدید گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا است كه اكه از اول خرداد در جدول پخش قرار می گیرد.

مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا در گفتگو با گزارشگر رادیو صبا گفت: در طراحی جدید شبكه در خرداد ماه قرار شد دو برنامه شخصیت محور در جدول پخش قرار گیرد، برنامه هایی به نام های “شب سعید” و” ناصر باش ” به این منظور طراحی و تولید شد.
“شب سعید” برنامه ای است با اجرا سعید بیابانكی كه پنجشنبه شب ها ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود. می توان گفت این برنامه را تورق مطالب و اتقاقات طنز در طول یك هفته دانست ، كه در قالب داستانك طنز، ادبیات طنز، شعر طنز پخش می‌شود.

“ناصر باش” عنوان برنامه دیگر شخصیت محور است ، كه نام این برنامه برگرفته از ناصر هم به معنی شاد و پیروز و همین كه اشاره ای دارد به مجری برنامه « ناصرمحبی» كه از كمدین های خندوانه ، كه مردم او را با استندآپ قصه های من و بابام می شناسند.
این برنامه با بخش های مختلف «بیوگرافی طنز»، «خاطرات ناصر»، «ترانه هایی با اجرای خود ناصر محبی » پخش می‌شود .
“ناصر باش ” به تهیه كنندگی محمد خسروجردی و نویسندگی و سردبیری كیارش كمالی فر، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

مهدی ساعی در ادامه گفت “رادیو شصت ” و “لیمو ترش “هم از دیگر برنامه های جدید خرداد ماه است.

“رادیو شصت ” برنامه ای است خاطره انگیر، كه با رویكرد پرداختن به آثار ادبی و موسیقی های دهه ۶۰ و ۷۰ تولید می‌شود.
اشعار كلاسیك ، نو، ترانه ها وتصنیف های نوستالژی دهه ۶۰ و ۷۰ از بخش های این برنامه هستند.
رادیو شصت به تهیه كنندگی نسیم صباغان و اجرای چهار مجری لیلا روحبخش ، معصومه حیدرنژاد ، فروغ انصاری و معصومه حقی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ راهی آنتن می شود .

“لیمو ترش “هم یك برنامه طنز اجتماعی است كه رفتارهای اجتماعی نادرستی كه در جامعه رواج دارد را در قالب نمایش طنز بیان و نقد می‌كند .
این برنامه با بازیگری مرتضی اسماعیلی ، گلچهره زند ، نویسندگی معصومه پاكروان و تهیه كنندگی مرتضی میلانی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱ از رادیو صبا پخش می شود .

“صدویك راه برای كتاب نخواندن “عنوان برنامه دیگر از رادیو صبا است كه مدیر گروه مسابقات و تفریحات درباره آن گفت : در تمام رسانه ها برای گسترش فرهنگ كتاب خوانی و بالا بردن سرانه مطالعه تنها نام یك كتاب معرفی می شود و توصیه به خواندن آن می شود ، ولی ما دراین برنامه با ۱۰۱ راه مخاطب را با یك كتاب آشنا می كنیم بدون اینكه از او بخواهیم آن را بخواند، مثلا از طریق پخش بخشی از فیلم كه بر اساس یك كتاب تهیه شده ، پخش موسیقی و یا پخش بخش های از كتاب صوتی كه تهیه می كنیم و …
این برنامه روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه كنندگی مژگان فرزین تقدیم مخاطبان میشود .

درپایان مدیر گروه طنز وسرگرمی از روتین شدن پخش مسابقه “بیشت شو ” و اضافه شدن یك كمدین جدید به عنوان مجری رادیو صبا خبر داد وی گفت :
با توجه به استقبال شنوندگان از مسابقه پرهیجان ” بیست شو” كه پیش از این روزهای پنجشنبه و جمعه با اجرای احمدرضا موسوی و تهیه كنندگی ندا حاجی اسماعیلی پخش میشد، قرار شد بنا به درخواست شنوندگان در فضای مجازی و شنیداری پخش این برنامه هر روز به صورت روتین ساعت ۱۸ در جدول پخش شبكه قرار گیرد .
مهدی ساعی در ادامه افزود سهیل غلامرضا پور از كمدین های برنامه خندوانه نیز به جمع مجریان رادیو صبا پیوست . قرار شد این كمدین پرانرژی به عنوان مجری برنامه “هفت چالك” در كنار مهسا ایرانیان این مسابقه را اجرا كند .این مسابقه از شنبه تا چهارشنبه به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه راهی آنتن صبا می شود .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.