Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 26578
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1400 - 10:57 |

دوبلور پیشکسوت به رادیو فرهنگ می آید

دوبلور پیشکسوت به رادیو فرهنگ می آید

شبکه رادیویی فرهنگ جمعه ۳۱ اردیبهشت در برنامه «دیدار در رادیو»، میزبان تورج نصر، دوبلور و بازیگر می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «دیدار در رادیو» این هفته جمعه با تورج نصر، دوبلور و بازیگر گفت و گو می‌کند.

با شنیدن صدای بعضی افراد، کارتون‌ ها و سریال های شاخصی در ذهن آدم مرور می‌شود و او را به سال ها پیش می‌برد و خاطراتی که زود گذشت. تورج نصر، دوبلور، گوینده و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر از جمله این افراد است.

کارتون‌ های پسر شجاع، جیمبو، ای کی یوسان، بارباپاپا و… و تعداد بسیاری فیلم و سریال(سال های دور از خانه) و … از جمله کارهایی است که نصر در این سال ها دوبله کرده است. همچنین او در سریال «معمای شاه» و «هوشیار و بیدار» به ایفای نقش پرداخته است.
نصر کار دوبله را از سال ۱۳۵۲ شروع کرده و همزمان در تئاتر نیز فعالیت داشته است، سال ۱۳۶۴ وارد عرصه بازیگری در تلویزیون و در سال ۱۳۶۹ وارد سینما می‌ شود. وی با نمایش تلویزیونی در نقش آقای شهروندی در دهه ۶۰ مورد توجه قرار گرفت و این نقش را در سال‌های بعد با نام آقای شرمنده ادامه داد.
برنامه «دیدار در رادیو» کاری از گروه ادب و هنر، به تهیه کنندگی مریم قاسمی ساعت ۲۳ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ به سمع شما می رسد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.