Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 33343
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 25 اسفند 1400 - 11:06 |

رادیو صبا با «سوربان» قرن جدید را شروع می كند

رادیو صبا با «سوربان» قرن جدید را شروع می كند

رادیو صبا با ویژه برنامه «سوربان» در اولین لحظات سال جدید همراه مخاطبان میشود

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، همزمان با آغاز بهار طبیعت، شبكه‎ رادیویی صبا با ویژه برنامه‎ تحویل سال با عنوان «سوربان» به استقبال سال جدید می‎رود.

این برنامه بصورت زنده در ساختار تركیبی روز دوشنبه اول فروردین ساعت ۱۵ راهی آنتن صبا می شود.

محمد كیانی تهیه كننده این برنامه در گفتگو با رادیو صبا گفت: «سوربان» به معنی نگهبان سور و شادی است، واژه ای برساخته كه در قرن جدید برای برنامه های اعیاد رادیو صبا استفاده خواهد شد.

ویژه برنامه تحویل سال در قالب یك برنامه تركیبی تقدیم شنوندگان می شود، این برنامه از سه استودیو روی آنتن می رود، كه در استودیو شماره یك لاله جلال آبادی ، مهبد قناعت پیشه و امیر اكبری تعامل با مخاطب و گفت و گو های زنده را دنبال می كنند.

در استودیوی شهر فرنگ فریبا باقری با اهالی شهرفرنگ هم كلام می شود و داستان های جذابی را پیش می برند.

در استودیو دیگر برنامه برندگان مسابقه «بیست شو» حاضر می شوند و جوایز خود را از مجری برنامه احمدرضا موسوی دریافت می كنند، احمدرضا موسوی با همراهی علیرضا كیانی مقلد صدا در این استودیو در فضایی شاد میزبان مهمانانی از شبكه و خارج شبكه می شود و با آنها گپ و گفتی طنز و شاد خواهد داشت و بخش های موسیقی هم در این استودیو اجرا می شود.

كیانی در باره بخش های مختلف این برنامه گفت: خوانش بخش های ویژه لحظات تحویل سال توسط امیر حسین مدرس صورت می گیرد و ارتباطی هم با استودیوی رادیو در مشهد مقدس برقرار می شود.

وی درباره مهمان های ویژه این برنامه عنوان كرد، «سهراب مشهدی زاده» نوازنده نی انبان مهمان این برنامه می شود كه برایمان از ساز می گوید و به صورت زنده می نوازد.

«علیرضا امینی» در این روز از موسیقی های طنز مردمی می گوید و با همراهی گروهش به صورت زنده قطعاتی را تقدیم مخاطبان می كند.

وی افزود: دراین ویژه برنامه آتیم سیاه بازی را داریم كه «شهرام مسعودی» كارگردان تئاتر و «علی یدللهی» نویسنده و كارگردان تئاتر برای مخاطبان از سیاه بازی می گویند و نمایش سیاه بازی را اجرا می كنند.

ویژه برنامه سال تحویل روز دوشنبه اول فرودین از ساعت ۱۵ با اجرای مهبد قناعت پیشه، امیر اكبری و لاله جلال آبادی و به تهیه كنندگی محمد كیانی همراه مخاطبان می شود.

رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.