Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 33340
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 25 اسفند 1400 - 10:40 |

شنونده شهرآورد ۹۸ پایتخت از موج «رادیو ورزش» باشید

شنونده شهرآورد ۹۸ پایتخت از موج «رادیو ورزش» باشید

دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار به صورت زنده از رادیو ورزش پخش خواهد شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از رادیو ورزش؛ از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه تیم‌های پرسپولیس و استقلال، در دربی ۹۸ تهران به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس در این مسابقه می‌جنگد تا با رقم زدن بیست‌وششمین برد خود در تاریخ دربی‌ها، به جبران اختلاف با استقلال در سال ۱۴۰۱ امیدوار بماند و استقلال هم تلاش می‌کند با موفقیت در این مسابقه، اختلافش را با پرسپولیس حفظ کرده و چه بسا افزایش دهد.

آبی پوشان که با ۵۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارند در حالی برای این بازی مهم آماده می‌شوند که ۳ بازیکن از اعضای این تیم ممکن است نخستین دربی تهران را در این دیدار تجربه کنند.

با توجه به شرایط جدول انتظار می‌رود، استقلال صدرنشین که حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول دارد با روشی محتاطانه وارد زمین شود و از سوی دیگر گل‌محمدی باید ترس را کنار گذاشته و برای یک بار هم که شده در شهرآورد با ترکیبی تهاجمی و برای کسب سه امتیاز کار را آغاز کند.

شهرآورد ۹۸ پایتخت، عصر روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه از ساعت ۱۷:۳۰ از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.