Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 29583
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 15 مهر 1400 - 18:05 |

رادیو صبا به استقبال ماه ربیع الاول می رود

رادیو صبا به استقبال ماه ربیع الاول می رود

رادیو صبا با شعار، صدای شادی آفرین پنج شنبه شب با تهیه و تدارك ویژه برنامه هایی به استقبال حلول ماه ربیع الاول می رود و آغاز این ماه را همراه مخاطبان جشن می گیرد .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، پس از فارغ شدن از ماه محرم و صفر و عزاداری برای حضرت «سید الشهدا (ع)»، اربعین حسینی، رحلت «پیامبر اكرم (ص)»، شهادت «امام حسن مجتبی» و «امام رضا (ع)» مؤمنان با كوله باری ارزشمند از مواعظ قرآن و اهل بیت (ع) وارد ماه شادی یعنی «ربیع الاول» می‌شوند. برای اكثر مسلمانان این حدیث معروف پیامبر (ص) آشناست كه فرموده اند: هركس در آستانه ماه «ربیع الاول» خبر خوش اتمام ماه صفر بدهد او را به بهشت بشارت می‌دهند.

یكی از دلایلی كه ماه ربیع الاول در بین شیعیان به ماه شادی و سرور معروف است اینكه میلاد پیامبر اكرم (ص)، امام صادق (ع) و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در این ماه واقع شده‌اند.
رادیو صبا نیز متناسب با ماموریت خود با شعار ، صدای شادی آفرین پنج شنبه شب با تهیه و تدارك ویژه برنامه هایی به استقبال حلول ماه ربیع الاول می رود و آغاز این ماه را همراه مخاطبان جشن می گیرد .
بشیر جعفری نیا مدیر گروه طنز وسرگرمی رادیو صبا درگفتگو با گزارشگر این شبكه ، ضمن تبریك حلول ماه ربیع الاول, ماه جشن و سرور اهل بیت(ع) در خصوص ویژه برنامه ای آغاز این ماه گفت : گروه طنز و سرگرمی با دو ویژه برنامه با عناوین «صباهنگ و شهر فرنگ » آغاز ماه ربیع الاول را همراه مخاطبان جشن می گیرد.
وی تصریح كرد ، پنجشنبه ۱۵ مهر بعد از اذان مغرب ویژه برنامه “صباهنگ” با پخش موسیقی های در خواستی مخاطبان در فضایی شاد و با گفتگو با اهالی موسیقی و خوانندگان خوب كشورمان حلول ماه ربیع الاول را همراه مخاطبان جشن می گیرد.
این برنامه به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهبد قناعت پیشه ساعت ۱۸:۳۰ راهی آنتن صبا می شود .
وی افروزد : “شهر فرنگ ” در قالب جنگ مفرح با نمایش های طنز با ایجاد لحظه های شاد و تقدیم لبخند بر لب مخاطبان در دو قسمت به صورت ویژه برنامه همراه مخاطبان می شود .قسمت اول پنج شنبه شب ساعت ۲۲ به مدت ۲ ساعت راهی آنتن می شود و قسمت دوم روز جمعه ۱۶ مهر ساعت ۹ صبح تقدیم مخاطبان می شود .
این برنامه با پخش موسیقی و ترانه های نشاط آفرین به همراه آیتم‎های نمایشی كوتاه طنز و لطیفه های شیرین به تهیه كنندگی سجاد كلبادی نژاد و كارگردانی ساجد قدوسیان و هنرمندی جمعی از بازیگران رادیویی تقدیم مخاطبان می شود.
جعفری نیا درادامه به ویژه برنامه نیمه شب پنج شنبه اشاره كرد و گفت : برنامه “صباهنگ ” به صورت ویژه در فضایی شاد و پر انرژی به تهیه كنندگی رضا عزتی و اجرای مهبد قناعت پیشه دراولین ساعات بامداد روز جمعه با پخش موسیقی و ترانه های شاد همراه مخاطبان می شود.
مدیرگروه طنز و سرگرمی رادیو صبا در پایان گفت:البته با شروع فصل پاییز و حلول ماه ربیع الاول برنامه های جدیدی به جدول پخش شبكه اضافه شده است كه متعاقبا اعلام و معرفی می شوند.
مهدی ساعی مدیرگروه مسابقات وتقریحات رادیو صبا با تبریك حلول ماه ربیع الاول به تمامی مسلمانان از تغییرات برنامه های این گروه خبر دارد وی در این خصوص به گزارشگر صبا گفت : با آغاز ماه ربیع الاول از ۱۷ مهر دو برنامه جدید به جدول پخش برنامه های شبكه اضافه خواهد شده است و دو برنامه نیز با توجه به استقبال شنوندگان با تغییراتی درفصل جدید تقدیم مخاطبان می شود.
وی توضیح داد ، “ناصر باش ” و “مسابقه بست شو” عناوین برنامه های شبكه هستند كه در فصل جدید باتغییراتی همراه مخاطبان می شود.”ناصر باش “با اجرای ناصر محبی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ و ۱۴:۳۰ روانه آنتن می شود.
و مسابقه پر هیجان “بیست شو ” با اجرای احمدرضا موسوی درفصل جدید ساعت ۱۹:۳۰ با شرایط جدید برای شركت كنندگان تقدیم شنوندگان محترم می شود.
مهدی ساعی افرود: “دفتر پاییز و هم پای صبا ” دو برنامه جدیدی هستند كه با شروع فصل پاییز و حلول ماه ربیع الاول به جدول پخش شبكه اضافه می شوند.
“دفتر پاییز ” برنامه پاییزی جدیدی است كه با اجرای امیر حسین مدرس و تهیه كنندگی مژگان فرزین تقدیم مخاطبان می شود، در این برنامه با یك مجله ادبی روبه رو هستم كه در هر قسمت تورقی بر عاشقانه های ادبی كهن و مدرن ادبیات فارسی می زند.
“هم پای صبا ” در قالب مسابقه پیامكی با موضوع ایرانشناسی ، آشنایی با مفاخرفرهنگی و فرهنگ مردم در شهر های مختلف است .در این برنامه هر روزساعت ۱۷ یك قطار از تهران به مقصد شهر های مختلف حركت می كند و مخاطبان را با آن شهرو فرهنگ مردم شهر آشنا می كند
این برنامه دو تیم اجرایی به تهیه كنندگی رضا عزتی و آزاده شاهرخ مهر و با اجرای محمد قریب پناه و مهسا ایرانیان راهی آنتن صبا می شود.

شنونده رادیو صبا روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز باشید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.