Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 46251
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 29 آذر 1402 - 15:30 |

رادیو صبا همراه نمایشگاه بین المللی تلكام

رادیو صبا همراه نمایشگاه بین المللی تلكام

رادیو صبا برنامه علمی «متاصبا» را از محل برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلكام) از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران راهی آنتن می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه علمی «متاصبا» همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلكام) از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران راهی آنتن می شود.

زهرا اسدوند سردبیر این برنامه گفت: «متا صبا» برنامه ای است كه مخاطبان رادیو صبا را با تكنولوژی‌های روز دنیا و تاثیر آن روی بخش‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی آشنا می‌كند. این برنامه با رویكرد آموزش‌های علمی و سرگرم‌كننده تقدیم مخاطبان می‌شود.

متاصبا از۲ تا ۶ دی همزمان با برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تلكام) از سالن شماره ۷ (سالن شركت مخابرات ایران) راهی آنتن می شود، كه با گفتگو با كارشناسان، مدیران صنایع، تولید كنندگان سرویس های جدید مخابراتی و دیجیتالی مخاطبان را در جریان رویدادهای این نمایشگاه و به روز ترین تولیدات این صنعت قرار می دهیم.

اسدوند افزود: علاقه مندان این برنامه می توانند با مراجعه به غرفه رادیو صبا در نمایشگاه بین المللی تلكام در سالن شماره ۷ به گفتگو با كارشناسان بپردازند و ایده ها ونظرات خود را درباره برنامه «متاصبا» ارائه كننند.
«متا صبا» ۲ تا ۶ دی به تهیه كنندگی نوید جولایی و به سردبیری زهرا اسدوند با اجرای مهدی پر ساعت ۱۰ به صورت زنده از محل نمایشگاه بین الملی تلكام پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.