Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46248
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 29 آذر 1402 - 15:26 |

«شب انار» ویژه برنامه یلدایی رادیو تهران

«شب انار» ویژه برنامه یلدایی رادیو تهران

«شب انار» ویژه برنامه دورهمی‌شب یلدای رادیو تهران که با برپایی استودیو زنده موسیقی و استودیو مهمان، میزبان خانه‌های مخاطبانش است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی تهران امسال با ویژه برنامه «شب انار» و «شمس العماره»،پنجشنبه ۳۰ آذر ماه، بلندترین شب سال را جشن می‌گیرد.

برپایی استودیو زنده موسیقی با اجرای شاد خوانندگان مطرح کشور و نوازندگان از بخش های شنیدنی شب انار که تقدیم مخاطبان می‌شود. از دیگر بخش های این ویژه برنامه برپایی استودیو مهمان که با دعوت از هنرمندان و چهره‌های دوست داشتنی مردم از گروه ورزش و تفریحات رادیو تهران ساعت ۲۱ تا ۲۴ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود. قاسم افشار خواننده، حمید درخشان فوتبالیست، علی اصغر زنده دل متخصص طب ایرانی و… از مهمانی هستند که در این دورهمی همراه شما خوبان خواهند بود.

از دیگر بخش های این برنامه می توان به اجرای بخش های طنز و نمایش، استندآپ کمدی، حافظ خوانی و شاهنامه خوانی و گفت وگو پیرامون رسم و رسوم شب یلدا در اقوام ایرانی و سنت های محلی اشاره کرد. امیرحسین ثقفی تهیه کننده و وحید رونقی گوینده همراه شما مخاطبان خواند بود.

شمس العماره
از دیگر برنامه‌های ویژه شب یلدا می توان به برنامه «شمس العماره» اشاره کرد که پنجشنبه به صورت ویژه به شب یلدا اختصاص یافته است و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روی آنتن رادیو تهران می رود. «شمس العماره» در واقع یک مسابقه بزرگ استعدادیابی در حوزه آواز، شعر و دکلمه و…است که در یک فضای شاد و فان با مشارکت مخاطبان پخش می‌شود. برای این ویژه برنامه آیتم های نمایشی شب یلدا، بحر طویل شعر خوانی روحوضی، ساز و تنبک و بخش های طنز و… تدارک دیده شده است.

یکی از بخش های شنیدنی و جذاب این برنامه لطیفه گویی، دکلمه گویی، شعرخوانی، اجرای نمایش، تیپ گویی، دوبله و ساز و خوانندگی و آواز و… شما مخاطبان که برای این برنامه ارسال کردید. محمدرضا پاکزادیان تهیه کننده، آرزو جعفر پور مجری، امیر قربانی گوینده بازیگر از عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

برنامه «بازار تهران» رادیو تهران چهارشنبه ۲۹ آذر، هم با بررسی وضعیت بازار میوه و خشکبار از ساعت ۱۱ تقدیم حضور شما مخاطبان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.