Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 33200
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 19 اسفند 1400 - 17:05 |

رضا عزتی تهیه کننده منتخب جشنواره «صدای تولید» شد

رضا عزتی تهیه کننده منتخب جشنواره «صدای تولید» شد

رضا عزتی تهیه کننده «مسابقه دوراهی» به عنوان تهیه کننده متنخب در جشنواره «صدای تولید» مورد تقدیر قرار گرفت
به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، جشنواره «صدای تولید» با هدف رقابت برنامه های برتر رادیویی در عرصه اقتصاد برگزار شد.

در این جشنواره ۵۰ اثر از شبکه های سراسری رادیو مبتنی بر شعار سال «تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» مورد ارزیابی قرار گرفت از ۵۰ آثار ارسال شده به این جشنواره رضا عزتی به عنوان تهیه کننده «مسابقه دوراهی» در بخش برنامه های مسابقه ای بر گزیده شد و مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

رضا عزتی تهیه کننده درباره ی این مسابقه عنوان کرد، «مسابقه دوراهی» با هدف آشنا کردن مخاطب با مشاغل مختلف و آموزش در مورد نحوه ی شکل گیری یک کسب و کار یا کارآفرینی در یک حوزه شغلی در ذهن شنونده جرقه ی رفتن به سمت راه اندازی یک کسب و کار را ایجاد می کند.
به این ترتیب که شنونده با مشاغل مختلف آشنا میشود و علاقه ی خود را پیدا کرده و آموزش آن کسب و کار را هم میشنود.
در مسابقه ی دوراهی صاحبان کسب و کار های مختلف در زمینه ی شغلی خود مسابقه می دهند.
وی درباره ویژگی های این مسابقه افزود: از ویژگی های بارز مسابقه «دوراهی» می توان به خلاقیت و نوآوری در فرم و اجرا اشاره کرد. علاقه مند کردن مخاطبان به تولید، اشتغال و کارآفرینی در کسب و کارهای آسان و مشاغل خانگی از دیگر ویژگی این برنامه است.
تهیه کننده «دوراهی» بیان کرد، ما با به چالش کشیدن صاحبان مشاغل و کارآفرینان در حوزه تخصصی خود و کسب و کارشان سعی بر آن داریم شنونده را علاقمند کنیم تا در حوزه های اقتصادی ورود کرده و ایجاد اشتغال ‌و کارآفرینی کنند.
گواه این ادعا پیامک ها و تماس های مخاطبان برنامه است که با شنیدن مسابقه و آموزش هایی که ضمن مسابقه به شنونده ارائه می شود مشتاق شده و برای خودشان کسب و کاری راه اندازی کرده اند. به نظر بنده برای اولین بار است که چنین مسابقه ای در رادیو تولید می‌شود که ضمن جنبه سرگرمی به تخصص، مهارت و تولید با فرم و اجرایی متفاوت پرداخته می شود.
در پایان عزتی گفت‌: خوشحالم در جشنواره «صدای تولید و قهرمان تولید» داوران این برنامه را منتخب دانستند.
مسابقه «دوراهی» هر روز از شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده ساعت ۱۱:۳۰ به تهیه کنندگی رضا عزتی و با اجرای مهدی پر راهی آنتن صبا می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.