Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 33196
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 اسفند 1400 - 17:03 |

هومن حاجی عبدللهی: در مجموعه ویژه ماه رمضان در نقش جدی ظاهر می شوم

هومن حاجی عبدللهی: در مجموعه ویژه ماه رمضان در نقش جدی ظاهر می شوم

هومن حاجی عبداللهی در گفتگو با رادیو صبا از بازیگری در نقش متفاوت در مجموعه ویژه ماه رمضان خبر داد

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه هومن حاجی عبداللهی در ایستگاه سینما برنامه «همپای صبا» همسفر رادیو صبا شد.

برنامه «همپای صبا» كه هر روز با هدف آشنایی مخاطبان با فرهنگ آداب و رسوم مشاهیر و مفاخر شهر های مختلف راهی آنتن صبا میشود در ایستگاه های مختلف به معرفی هنرمندان بازیگران و ورزشكاران خوب كشورمان می‌پردازد و با آنها گپ و گفت صمیمی دارد.

هومن حاجی عبداللهی هنرپیشه، مجری تلویزیون، صداپیشه ودوبلور طناز در این گفتگو درباره نحوه ورودش به این عرصه گفت :از سال ۷۱ بعد از ورود به دانشکده هنر و معماری کارم را با بازیگری تئاتر شروع کردم.

بعد به باشگاه رادیویی جوان معرفی شدم و در رادیو جوان مشغول شدم، آشنایی با نیما کرمی و حسین رفیعی باعث حضور من در تلویزیون به عنوان مجری شد.

عبداللهی درباره آخرین کارهای تلویزیونی خود گفت: هم اکنون مشغول فیلمبرداری سریال ویژه ماه رمضان هستیم که از ۱۴ فروردین به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

بازیگر نقش رحمت سریال پایتخت درباره این سریال گفت: سریال پایتخت برای من قابل قیاس با هیچ مجموعه دیگری نیست در این پروژه همه دوستان و همکاران چند ساله در جمع خانوادگی و دلنشین در کنار هم لحظات شاد و پر خاطره ای داشتیم.

وی افزود: علی رغم کار فشرده و فیلمبرداری هر روز این مجموعه انرژی دوستان و همکاران در این پروژه به قدری زیاد بود که هر شب بعد از فیلمبردازی همه دوستان و همکاران در منزل والیبال نشسته بازی میگردیم.

به نظر من همین حال خوب و انرژی عوامل پشت صحنه به روی صحنه نیز منتقل می شد و این باعث می شد این مجموعه مورد اقبال مخاطبان قرار گیرد.

عبداللهی بازی در سریال پایتخت را جزو درخشان‌ترین کارهای خود دانست و گفت: سریال پایتخت را خیلی مردم دوست داشتند و کاری که به نظر مردم جذاب است و مورد استقبال آنها قرار می‌گیرد جزوه درخشان ترین کارهای یک بازیگر است.

بازیگر طناز سینما و تلویزیون درباره بازیگری نقش های جدی گفت: هر بازیگری دوست دارد ژانرهای جدید را تجربه کند و تجربه های جدیدی داشته باشد و تکراری نباشد این اتفاق برای من در سریال «خوشنام» می افتد.

من در کناره بازیگران طنازی مثل حمید لولایی، شهره لرستانی و سحر ولدبیگی و بسیاری از دوستان به عنوان یک شخصیت جدی بازی می کنم.

«همپای صبا» هر روز از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۷ به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر و رانندگی مهدی پر راهی آنتن صبا می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.