Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 35791
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 20 مرداد 1401 - 22:16 |

روایتی از نواهای عاشورایی در رادیو صبا

روایتی از نواهای عاشورایی در رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «پیش پرده» به سراغ بررسی موسیقی متن و تیتراژ سریال مختارنامه می رود.

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «پیش پرده» با مروری بر ماندگارترین و خاطره‌سازترین موسیقی‌های مربوط به برخی برنامه‌ها و آثار سینمایی و تلویزیونی همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود. این برنامه با محور بررسی تیتراژهای ماندگار كه برای بسیاری از مخاطبان دربرگیرنده خاطرات تلخ و شیرینی است پخش می‌شود.
همزمان با ایام سوگواری سیدالشهدا این برنامه روز جمعه ۲۱ مرداد به سراغ موسیقی متن و تیتراژ سریال «مختارنامه» به كارگردانی داوود میرباقری می رود كه بدون تردید یكی از ماندگارترین و خوش ساخت ترین آثار تصویری مرتبط با مضامین عاشورایی است كه بعد از گذشت سال‌ها از تولید و پخش آن همچنان گل سرسبد سریال‌های تلویزیونی سیما در زمینه حضرت سیدالشهدا بوده و به لحاظ تكرار در پخش مجموعه‌های مختلفی از آن، یكی از سریال‌های دارای ركوردی است كه بیننده‌اش را سر جای خود میخكوب می‌كند.
موسیقی متن این مجموعه كه به دلیل شاخصه‌های متعددی كه به لحاظ آهنگسازی، نوازندگی و تنوع موسیقایی برخوردار است بدون تردید یكی از بهترین و گوش‌نوازترین آثاری است كه آهنگساز تلاش كرده گام به گام با آنچه كارگردان از موسیقی‌اش می‌خواسته همراه باشد و موسیقی را به گوش بیننده برساند كه در بسیاری از مقاطع حتی پیش‌تر از تصویر معرفی می‌شود.
«پیش پرده» به تهیه كنندگی سیامك احمدی پور و با اجرا و كارشناسی علیرضا سعیدی خبرنگار حوزه موسیقی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ راهی آنتن صبا می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.