Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 48212
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 07 فروردین 1403 - 12:32 |

روایت مهربانی ها در «قرار آسمانی» رادیو ایران

روایت مهربانی ها در «قرار آسمانی» رادیو ایران

رادیو ایران با ویژه برنامه «قرار آسمانی» از ابتدای ماه رمضان هر افطار مهمان خانه های شما می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، سال هاست كه ویژه برنامه «قرار آسمانی»، به استقبال لحظه های نورانی اذان مغرب می رود.
حسین معصومی تهیه كننده این برنامه گفت: «قرار آسمانی» برنامه ای تركیبی با بخش های متنوع است كه هر كدام به عنوان یك قرار شناخته می شود.

وی در تشریح برنامه ادامه داد: «قرار ایرانی» پویشی برای ثبت و روایت مهربانی ها در ماه مبارك رمضان و ایام نوروز است. در «قرار بندگی» با كارشناسی حجت الاسلام و المسلمین پویا، مخاطبان با مسائل و احكام شرعی بیشتر آشنا می شوند، «قرار علوی» با كارشناسی حجت الاسلام و المسلمین سرلك، به روایت پندها و حكمت ها و نصایح امام علی علیه السلام اختصاص دارد، گیتی محمدی گزارشگر برنامه هر روز در «قرار عاشقانه» مهمان خانه یكی از شهدا می شود تا در گفتگو با خانواده او، یاد شهید را گرامی بدارد. بخش «قرار اولی ها» هم به تكریم نوجوانان روزه اولی اختصاص دارد و احساس آن ها را از ورود به جرگه روزه داران روایت می كند، در «قرار سلامتی» توصیه هایی برای روزه داری سالم و تغذیه و سبك زندگی صحیح در ماه مبارك رمضان تقدیم شنوندگان می شود. برای بخش قرآن، اذان و نیایش برنامه، عنوان «زیباترین قرار» انتخاب شده است.

این تهیه كننده رادیویی تاكید كرد: آنچه قرارهای مختلف برنامه را به هم پیوند می دهد، سوال هر روز برنامه است كه حول محور ترویج و تبلیغ مهربانی می چرخد.

گفتنی است «قرار آسمانی» به تهیه كنندگی حسین معصومی، گویندگی حامد نجم الهدی، و نویسندگی مهدی رسولی فینی، هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ به صورت زنده از رادیو ایران پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.