Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 39934
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 14 اسفند 1401 - 6:29 |

روز احسان و نیكوكاری در رادیو ایران

روز احسان و نیكوكاری در رادیو ایران

روز احسان و نیكوكاری همه ساله چهاردهم اسفند ماه، در روزهای پایانی سال برگزار می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، از سال ۱۳۶۹ هر سال در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت ، مردم مهربان و نیكوكار كشور ما همزمان با هفته احسان و نیكوكاری در ۱۴ اسفند در همایشی عظیم كه تبلور نوع دوستی، نیكوكاری و مهرورزی آنان است دست های پر محبت و عاطفه خویش را بر سر خانواده های نیازمند و كودكانشان می كشند.

رادیو ایران نیز در برنامه های «راه شب»، «سلام صبح بخیر»، «خانه و خانواده» ، «به افق نور» و «ایرانشهر» به صورت ویژه به این روز می پردازد.

حسین معصومی تهیه كننده «راه شب» یكشنبه بامداد بیان كرد: در این برنامه به بررسی آثار احسان و نیكوكاری در زندگی فردی و جمعی انسان ها می پردازیم.
وی ادامه داد: همچنین در سوال برنامه به صورت تعاملی از شنودگان هم خواهیم پرسید كه كجا در زندگی، نیكی كردید و نتیجه ی آن را در كوتاه مدت و یا حتی بلند مدت به چشم دیده اید‍؟
«راه شب» یكشنبه بامداد با جرای محمودرضا اكرامی فر ساعت ۰۰:۳۰ پخش می شود.

برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» كه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۰۶:۳۵پخش می شود، همزمان با روز جشن احسان و نیكوكاری به این موضوع می پردازد.
این برنامه به تهیه كنندگی حسین معصومی و با اجرای آرش احمدی روانه آنتن می شود.

زینب برومند تهیه كننده برنامه «خانه و خانواده» نیز بیان كرد: با حضور حجت الاسلام محمد حسن سعیدی از ترویج فرهنگ قرض الحسنه خواهیم گفت.
«خانه و خانواده» این هفته به تهیه كنندگی زینب برومند و با اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ پخش می شود.

همچنین عبدالله علایی تهیه كننده برنامه «به افق آفتاب» اظهار داشت: در برنامه روز چهاردهم اسفند از بیان ارزش های حاصل از احسان و نیكوكاری در كسب آرامش مونانه خواهیم گفت.
گفتنی است «به افق آفتاب» این هفته به تهیه كنندگی عبدالله علایی و اجرای رضا خضرایی از شنبه تا جمعه ساعت ۱۱:۵۰ پخش می شود.

و متین السادات فیروزی تهیه كننده برنامه «ایرانشهر» این هفته نیز اعلام كرد: برنامه روز یكشنبه ۱۴ اسفند با موضوع نیكوكاری به این روز می پردازد.
«ایرانشهر» با اجرای مهرناز فقیهی و استاد كمال همنشین از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.