Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 41797
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 15 خرداد 1402 - 11:59 |

روز جهانی محیط زیست در«سیاره آبی» رادیو ایران

روز جهانی محیط زیست در«سیاره آبی» رادیو ایران

برنامه «سیاره آبی» دوشنبه ۱۵خرداد، همزمان با روز جهانی محیط زیست از اهمیت نامگذاری این روز می گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، سیما پاتیمار تهیه كننده برنامه «سیاره آبی» بیان كرد: روز جهانی محیط زیست برای افزایش آگاهی مردم در جهت نگهداری محیط زیست و تحریك سیاستمداران به گرفتن تصمیماتی برای رویارویی با تخریب محیط زیست و گونه‌های زیستی‌جانوری نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: همه ساله به مناسبت روز جهانی محیط زیست، شعار محوری توسط برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد تهیه و اعلام می گردد و امسال با عنوان «تنها یك زمین» نامگذاری شده است.

پاتیمار در خصوص بخش های برنامه به گفت و گو با محیط بانان، بازیافت كاغذ، استفاده كمتر از پلاستیك، شكارچی نادم و پشیمان اشاره كرد.

وی افزود: به مناسبت این روز در برنامه با محمد مدادی از مسئولین سازمان حفاظت محیط زیست، مه لقا ملاح بانوی محیط زیست ایران و چند تن از هنرمندان دغدغه مند محیط زیست نیز گفت و گو خواهیم كرد.

گفتنی است «سیاره آبی» به تهیه كنندگی سیما پاتیمار و اجرای زهرا رحیمی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود اما در روز دوشنبه ۱۵ خرداد، همزمان با روز گرامیداشت محیط زیست این برنامه به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم علاقه مندان می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.