Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 37659
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 23 آبان 1401 - 11:50 |

روز کتاب در «رادیو صبا»

روز کتاب در «رادیو صبا»

«رادیو صبا » ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی با تهیه و تدارک برنامه‌های ویژه به گرامیداشت این روز می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه رادیویی به مناسبت فرارسیدن روز کتاب و کتابخوانی در برنامه‌های تولیدی و زنده به گرامیداشت این روز می‌پردازد.

این شبکه رادیویی با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی در هفته جاری دربرنامه تعاملی «دو طرفه» از مخاطبان می‌خواهد هر روز در ۳۰ ثانیه کتاب مورد علاقه شان را در رادیو معرفی نمایند و بخش‌هایی از آن را برای شنوندگان بخوانند. این شبکه رادیویی از روز سه شنبه مسابقه کتابخوانی با محوریت مطالعه کتاب «مرا با خودت ببر» را برگزار می‌کند. برگزیدگان این مسابقه پیامکی هر شب ساعت ۲۱ در برنامه زنده «شب صبایی» معرفی می‌شود.

«مجتمع ۱۰۵۵» در قالب مسابقه هفته جاری با طرح سوالاتی با موضوع کتاب و کتابخوانی هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه فرهنگی «به توان هفت هفت» که ترکیبی از فیلم و کتاب است، روز سه شنبه به مناسبت روز کتابخوانی ب عنوان موضوعی «برایت می خوانم» به گرامیداشت روز کتاب می‌پردازد. این برنامه با اجرای امیرحسین مدرس هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه زنده «صبح صبا» با نگاهی طنز و در فضای متفاوت با طرح این عنوان موضوعی که «اگر کتاب بودید، جمله مهمتان درباره چه بود؟» به گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی می‌پردازد.رادیو صبا روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.