Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 37656
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 23 آبان 1401 - 11:48 |

نمایش «خانواده تهرانی» روی آنتن رادیو تهران

نمایش «خانواده تهرانی» روی آنتن رادیو تهران

برنامه نمایشی”خانواده تهرانی” کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به تازگی روی آنتن رفته است از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، محمد بخشایش، تهیه کننده برنامه جدید خانواده تهرانی ضمن اعلام پخش این برنامه گفت: اگر چه برنامه خانواده تهرانی این روزها روی آنتن رفته است، اما قدمت چندین ساله دارد.برنامه “خانه ما” بیش از ۲۰ سال در رادیو تهران پخش می‌شد، بر اثر مرور زمان و اقتضاء جامعه تغییر یافته و این روزها با عنوان “خانواده تهرانی” روی آنتن رادیو تهران می رود. اگر چه شاکله اش همان، اما جذابیت آن در فرم نمایشی و مشارکت مردمی است.

وی افزود: یکی از اولویت های اصلی و مهم کشور؛ تقویت بنیاد خانواده، تحکیم و استحکام نهاد خانواده است. در این برنامه ما در قالب نمایش با طرح مشکلات، دغدغه‌ها، مطالبات، نیازها و ضرورت های امروزی خانواده تهرانی، ضمن ارائه یک الگوی خانواده خوشبخت ایرانی و تهرانی، در پی حل و فصل درست و اصولی مسائل و مشکلات هستیم تا خانواده‌ها بیشتر با راهکارها و اصول صحیح آشنا شوند.

بخشایش با اشاره به تعامل بیشتر مخاطبان این برنامه افزود: در خانواده تهرانی مخاطبان به عنوان عضوی از این خانواده سهم مهمی در طرح موضوع ها و روند اجرای برنامه دارند، در خانواده تهرانی این شهروندان هستند که موضوع روز برنامه را انتخاب می‌کنند. مطالبات، مسائل و مشکلات مردم و دغدغه‌های روزمره خانواده ایرانی و تهرانی موضوع نمایشی برنامه خانواده تهرانی است.

این تهیه کننده وعده داد: در این برنامه با استفاده از فضای نمایشی جدید سعی می‌شود برنامه ماموریت خودش را دنبال کند و تلاش ما بر این که به مرور زمان از ظرفیت های نمایشی بیشتری استفاده شود. استفاده از بازیگران و فضای نمایشی جدید می تواند به جذابیت بیشتر برنامه کمک شایانی کند. تشویق به ازدواج بویژه ازدواج آسان، فرزندآوری و تربیت فرزندان، حق فرزندان بر والدین، دستیابی به سکون و آرامش اعضای خانواده، وجود عشق، مهر و محبت میان اعضا، صبر و پایداری زندگی، احسان به پدر و مادر و… از موضوعاتی که در قالب نمایشی اجرا می‌شود.

علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن‌های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ عضوی از اعضای خانواده تهرانی باشند و در برنامه مشارکت داشته باشند.خانواده تهرانی کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به تازگی روی آنتن رفته است. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.