Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24947
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 19 اسفند 1399 - 15:25 |

رونمایی از کتاب«عشق به زبان فارسی» در «کافه هنر» رادیو ایران

رونمایی از کتاب«عشق به زبان فارسی» در «کافه هنر» رادیو ایران

آیین رونمایی از مجموعه شعر «عشق به زبان فارسی»، امروز در برنامه «کافه هنر» رادیو ایران با حضور دکتر محمدجعفر محمدزاده، مدیر شبکه رادیو ایران، یدالله گودرزی، مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران و دکتر محمود اکرامی، شاعر این اثر برگزار می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، بیش از پنج سال است که رادیو ایران حرکتی رسانه ای را برای پاسداشت زبان فارسی به نام « آیین سخن» طراحی کرده است. در این پویش، چندین فعالیت پیش بینی شده که از آن جمله می توان به برنامه سازی در حوزه رادیو و فضای مجازی ، اهدای جایزه زبان فارسی در رادیو و سینما، ارتباط با مخاطبان از طریق همایش ها و ایجاد انگیزه برای نشر کتاب اشاره کرد.

از این رو نخستین مجموعه کتابی که با این راهبرد در رادیو ایران و با همت دکتر محمود اکرامی رونمایی می‌شود، مجموعه شعر «عشق به زبان فارسی» است.

آیین رونمایی از این مجموعه شعر، امروز در برنامه «کافه هنر» رادیو ایران با حضور دکتر محمدجعفر محمدزاده، مدیر شبکه رادیو ایران، یدالله گودرزی، مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران و دکتر محمود اکرامی، شاعر این اثر برگزار می‌شود.

علاقه مندان به حوزه فرهنگ و ادب و پاسداران زبان فارسی می توانند این آیین رونمایی را از طریق تارنمای رادیو ایران به صورت صوتی و تصویری دنبال کنند. برنامه«کافه هنر» به تهیه کنندگی زهره سربازی و اجرای شهاب شهرزاد، ساعت ۱۶ از رادیو ایران پخش می‌شود که از طریق کارافزار ایرانصدا هم می توانید این برنامه را دنبال کنید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.