Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 24943
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 اسفند 1399 - 11:22 |

مجری «هوش برتر» تغییر کرد

مجری «هوش برتر» تغییر کرد

در سری جدید مسابقه «هوش برتر» آریا طاهری به جای افشین زی نوری اجرای برنامه بر عهده گرفته است.

سری جدید «هوش برتر» به تهیه کنندگی پیمان پورمقیمی با تغییراتی ساختاری روی آنتن می‌رود و براساس بازی‌های روز متفاوت شده است.

همچنین در این فصل دکور مسابقه کاملاً تغییر کرده است و بخشی از آن به یک ماز تو در تو اختصاص پیدا کرده است. این برنامه همچنین آیتم‌های مختلفی دارد و بخشی از آن به یک «دیوار مرگ» ختم می‌شود.

در سری جدید مسابقه مجری این برنامه که پیش از این افشین زی نوری بود تغییر کرده است و آریا طاهری اجرای این سری از مسابقه را بر عهده گرفته است.

افشین زی نوری مجری سابق هوش برتر

پیمان پورمقیمی در توضیحاتی در جمع مدیران شبکه نسیم در توضیح این مسابقه اعلام کرد: در این سری به سمت بازی‌های امروزی رفته‌ایم و نوع ساختار و دکور براساس بازی‌های دیجیتال و گیم ها درآمده است.

وی ادامه داد: در این سری دیوار مرگ داریم و همه میزهای بازی تغییر کرده است و درواقع هیچ المانی از فصل‌های قبل دیده نمی‌شود.

پورمقیمی با اشاره به اینکه «هوش برتر» سوالاتی تخصصی‌تر از یک مسابقه اطلاعات عمومی داشته است بیان کرد: با این حال قشر وسیعی در این سال‌ها مخاطب برنامه شد و از برنامه تخصصی بیشتر مخاطب داشت. در این سری هم ۸۵ نوع بازی داریم و امیدواریم بتوانیم به سرعت ضبط برنامه را به نوروز برسانیم.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.