Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 42834
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 29 تیر 1402 - 16:54 |

رونمایی از ۱۲ کتاب صوتی در رادیو نمایش

رونمایی از ۱۲ کتاب صوتی در رادیو نمایش

طی مراسمی‌ که صبح چهارشنبه ۲۸ تیرماه با حضور ایرج مسجدی سفیر پیشین عراق و مشاور سردار قاسم سلیمانی، حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جواد کامور بخشایش پژوهشگر و نویسنده تاریخ انقلاب اسلامی و محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو ‌و رادیو نمایش در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن رونمایی از ۱۲ عنوان کتاب صوتی زندگی شهدای امنیت، از نویسندگان، هنرمندان و خانواده شهدا تجلیل شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این آثار که طی همکاری مشترک انجمن ادبی مردم نهاد سپاس و رادیو نمایش به تولید رسیده اند عبارتند از: طاهر کردستان، یک عمر غریبی یک عمر بی نشانی، مردان خاکستری، جاده گیلیگادر، کاک مجید، پرواز با مین جهنده، ماه تمام، رسم پروانگی، تولدی در هور، قهرمان گمشده، زلال مثل لبخند جواد، به باغ همسفران.

مدیر رادیو نمایش طی سخنانی در این مراسم که با حضور جمعی از نویسندگان و پژوهشگران، هنرمندان، پیشکسوتان حوزه اطلاعات و خانواده شهدا برگزار شد گفت: در هالیوود قهرمانان پوشالی و خیالی طی روایت جذاب به ابر انسان تبدیل می‌شوند، در صورتی‌که ما از ابر انسان و قهرمانانی مثل شهدا برخوردار هستیم و نباید از فرصت و ظرفیت روایت آنان غافل بمانیم. در دل جنگ پیچیده و هوشمند روایت‌ها باید دقیق، تأثیرگذار و متناسب با ذائقه مخاطب کار کرد. امنیت، اطلاعات و رسانه سه ضلع مثلث طلایی حکم رانی به شمار می‌روند و در این عرصه کیفیت از کمیت مهم‌تر است.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.