Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 31434
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 01 دی 1400 - 13:17 |

«سرود کریسمس» در رادیو صبا شنیدنی می شود

«سرود کریسمس» در رادیو صبا شنیدنی می شود

برنامه «صدو یک راه برای کتاب نخواندن» کتاب سرود کریسمس را برای آخراین هفته به مخاطبان پیشنهاد می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «صد ویک راه برای کتاب نخوان » آخر این هفته با معرفی کتابی ویژه سال نو میلادی تقدیم مخاطبان می شود.

نویسندگان بسیاری در گوشه و کنار جهان داستان‌هایی نوشته‌اند که علاوه بر نمایش معضلات اجتماعی و ارائه‌ی راه‌حل‌هایی برای آن، به خوانندگانشان امید نیز می‌بخشند.« سرود کریسمس » نوشته‌ی چارلز دیکنز از این دست کتاب‌هاست که زنده‌کننده‌ی آداب دورهمی در ایام کریسمس است.

این کتاب در کریسمس ۱۸۴۳ به چاپ رسید. در این کتاب شخصیت اصلی یعنی اسکروج که مردی ثروتمند ولی خسیس و سنگدل است به کمک روح دوستش مارلی وسه روح کریسمس دگرگون می‌شود. او پس از دیدن رنج مردم تبدیل به مردی سخاوتمند می‌شود که همگان او را دوست دارند.

از زمان چاپ کتاب سرود کریسمس تاکنون اقتباس‌های مختلف نمایشی، سینمایی و انیمیشن متعددی از آن صورت گرفته است که با استقبال مخاطبان روبرو شده‌اند.

«صد و یک راه برای کتاب نخواندن» روز پنجشنبه دوم دی با پخش قسمت هایی از این مجموعه ها این کتاب را به مخاطبان معرفی می کند.

در بخشی از کتاب سرود کریسمس می‌خوانیم

اسکروج با عصبانیت گفت: «وقتی آدم در دنیای احمق‌ها زندگی می‌کند، چرا عصبانی نشود؟ کریسمس مبارک! هه! اصلا کریسمس یعنی چه؟ فقط باید موقع کریسمس بیش‌تر از آن‌که داری خرج کنی؛ و می‌غهمی که یک سال دیگر پیرتر شده‌ای اما یک ساعت هم ثروتمندتر نشده‌ای. به نظر من باید هر احمقی را که راه می‌افتد و می‌گوید کریمس مبارک! در همان غذای کریسمسش بیندازند تا با غذا بپزد.»

«صدویك راه برای كتاب نخواندن» به تهیه كنندگی مژگان فرزین ، گویندگی آرمان غفاریان وكارشناسی اشكان امجدی روز های پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۱ تقدیم به مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.