Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 38498
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 30 آذر 1401 - 11:47 |

سفر به سرزمین نخلستان ها با «شب جاوید» رادیو صبا

سفر به سرزمین نخلستان ها با «شب جاوید» رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «شب جاوید» مخاطبان را با شهر بوشهرو محله های قدیمی آن آشنا می كند.

بوشهر، سرزمین مبارزان خستگی‌ناپذیر، دریانوردان و صیادان دریادل، شاعران و نویسندگان نام‌آشنا، نخلستان‌های پربار، آفتاب گرم و بادهای آتشین، بَمبَك و كلبوك، شَروه‌های سوزناك و دریای پرتلاطم ‌پارس است. بوشهر با سواحل زیبا و خرماهای شیرین و شرجی‌های معروف، در جنوب ایران و در كرانه‌ی خلیج فارس واقع شده است.

مخاطبان رادیو صبا پنجشنبه اول دی با همراهی برنامه شب جاوید سفری به این شهر داشته باشند و با محله های قدیمی این شهر آشنا شوند.

«شب جاوید» عنوان برنامه ای گفتگو محور از این شبكه رادیویی است كه در فضایی دلنشین و خاطره انگیز با معرفی شهر ها ومحله های قدیمی همراه مخاطبان می شود.

این برنامه با اجرای عباس محبی شبی خاطره انگیز را با سفر به جای جای ایران می سازد، برنامه در هر قسمت به سراغ یكی از شهرهای ایران می رود و محله های قدیمی و آدم های شاخض محله معرفی می شود.

بوشهر یكی از قدیمی‌ترین بندرهای ایران با پیشینه‌ای كهن است و در تاریخ با نام‌های زیادی از این شهر یاد شده است كه ریشهر، ابوشهر و لیان از آن جمله‌ هستند.

علاوه بر نخلستان‌های انبوه و سرسبز و سواحل زیبا، بازار بوشهر، مسجد جامع بردستان، قلعه خورموج، گورستان انگلیسی‌ها و قبر ژنرال، گنبد نمكی جاشَك، عمارت دهدشتی، خانه گلشن، خانه طبیب، عمارت ملك، عمارت كازرونی، موزه‌ی دریانوردی، بافت تاریخی ریشهر، كلیسای گئورگ مقدس و آب‌انبار قوام از دیدنی‌های این شهر است.

برنامه «شب جاوید» پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۲:۳۰ به تهیه كنندگی سجاد كلبادی نژاد و اجرای عباس محبی راهی آنتن صبا می‌شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.