Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 46656
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 21 دی 1402 - 6:34 |

سفر رادیویی به پایتخت خوشنویسی ایران

سفر رادیویی به پایتخت خوشنویسی ایران

برنامه «زیرآسمان ایران» هر هفته به یک استان سفر می‌کند. در ادامه طرح «هفته‌های ایرانی» کاروان برنامه‌سازان رادیو ایران در چهاردهمین هفته، راهی استان «قزوین» می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، احسان زارع، تهیه‌کننده این هفته «زیرآسمان ایران» بیان کرد: این هفته (۲۱ و ۲۲) دی برنامه‌سازان گروه دانش و اقتصاد با همکاری صدا و سیمای استان «قزوین» برنامه «زیر آسمان ایران» را روانه آنتن رادیو ایران می‌کنند.

وی ادامه داد: «هفته‌های ایرانی» رادیو ایران از ابتدای فصل پاییز آغاز شده و هر هفته آن متعلق به یک استان سربلند ایران عزیز است. پس از استان‌های کردستان، گلستان، اردبیل، ایلام، مرکزی، آذربایجان‌غربی، سمنان، خراسان‌رضوی، یزد، قم، همدان، خراسان شمالی، کرمان نوبت به استان «قزوین» پایتخت خوشنویسی ایران رسید تا در برنامه‌های مختلف رادیو ایران از دست سازه‌های نفیس و گرانبها، از طعم بی‌نظیر غذاهای محلی، موسیقی‌های سنتی، فرهنگ‌های مختلف این استان شنید.

«زیرآسمان ایران» این هفته (۲۱و۲۲) دی به تهیه‌کنندگی احسان زارع و ابراهیم طاهری کیا، اجرای حمیدرضا خاوری، معصومه صادقی و بازیگری مهسا رحمانی نژاد و گزارشگری عباس سنجری ساعت۱۹:۰۰ با همکاری صداوسیمای استان «قزوین» از رادیو ایران موج اف‌ام ردیف ۹۰مگاهرتز و موج ای‌ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.